Το μοτερ του GT πάντως εχει κοφτη πιεσης στα 0.87 bar, το 12V turbo ειχε καπως καλυτερες επιδόσεις απ'οτι ξερω (σαν μπαμ) και αντεχε και περισσοτερο με μαμα σωθηκα δλδ περισσοτερη πιεση, όμως εβγαζε λιγοτερα αλογα απο τον 4E-FTE. Οπως εχω ξαναπει 0.85 bar ειδα οταν ειχα ξηλωσει το intercooler και ενωσα απευθειας τουρμπινα με πολλαπλη εισαγωγη! του σκοτωμου πηγαινε μηδενικό lag! αλλά δεν πρεπει χωρίς i/c. Το 12V turbo τι πιεση παιζει μαμα? ειχα το ατμοσφαιρικο του στο starlet ep82 στην αρχή το 2Ε-Ε. Αν ειχα βαλει 2Ε turbo δεν θα ήθελε τοτε δηλωμα αλλά θα ήθελε τωρα στην corolla!
http://kereta.info/toyota-engine-gui...specification/