Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #38  
Παλιά 24-08-11, 21:30
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Το μοτερ του GT πάντως εχει κοφτη πιεσης στα 0.87 bar, το 12V turbo ειχε καπως καλυτερες επιδόσεις απ'οτι ξερω (σαν μπαμ) και αντεχε και περισσοτερο με μαμα σωθηκα δλδ περισσοτερη πιεση, όμως εβγαζε λιγοτερα αλογα απο τον 4E-FTE. Οπως εχω ξαναπει 0.85 bar ειδα οταν ειχα ξηλωσει το intercooler και ενωσα απευθειας τουρμπινα με πολλαπλη εισαγωγη! του σκοτωμου πηγαινε μηδενικό lag! αλλά δεν πρεπει χωρίς i/c. Το 12V turbo τι πιεση παιζει μαμα? ειχα το ατμοσφαιρικο του στο starlet ep82 στην αρχή το 2Ε-Ε. Αν ειχα βαλει 2Ε turbo δεν θα ήθελε τοτε δηλωμα αλλά θα ήθελε τωρα στην corolla!

http://kereta.info/toyota-engine-gui...specification/

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 24-08-11 στις 21:51.
Απάντηση με παράθεση