Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #32  
Παλιά 24-08-11, 20:27
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Δηλαδή για να καταλάβω μονος σου έφτιαξες την πλεξούδα? εμένα την έκανε ηλεκτρολόγος αλλά εχει θέματα, δλδ εκτός την εμφανιση που ειναι μη πω πως, ράψε-κοψε κτλ, αν δεις πχ εκει που ειναι ο εγκέφαλος που ειναι οι 2 φύσες πανω του, εχει αλλες 2 ιδιες φυσες απο την μαμα πλεξουδα, δλδ με λίγα λογια εχει κοψε-ραψε την πλεξούδα του 4E-FE και εχει παντρευτεί με του 4E-FTE για να ταιριαξουν οι φυσες στο μοτερ κτλ, αλλα και οι ασφαλειοθηκες κτλ που ειναι τα μαμα της corollas φυσικά. Να πω πως το μοτερ μου το εβγαλα εγώ με αλλα 2 ατομα πανω απο το τροπετο starlet gt και προσεξαμε ιδιαιτερα ολη την πλεξούδα και δεν κοψαμε το παραμικρό! την παραδοσαμε αριστη στον ηλεκτρολογο, αρα οτι προβληματα προεκυψαν εγιναν κατά την μετατροπή για την corolla.

1) To στροφόμετρο ως γνωστον είπαμε δεν δούλευε για τον γνωστό λογο, δεν ηξερε να το κανει οκ, όμως το καλωδιο που ερχοταν μεσα που ειναι σημα αρνητικο σαν γειωση δλδ ήταν γειωμενο με κανονικη γειωση και εχανε το παλμικο σημα! για να το μετρησεις θέλει παλμογραφο!!! με το πολυμετρο εδειχνε πως ενωνονται τα καλωδια απο πολλαπλασιαστη μεχρι φυσα καντραν! το αποτελεσμα ηταν να μην μπορει να δουλεψει ΟΥΤΕ το σωστο στροφομετρο δλδ του starlet gt, ετσι τραβηξα καλωδιο απο εξω μεχρι στο ταμπλο και το ενωσα στην φυσα του καντραν για να δωσει σημα. Στου Jason που ηταν οκ πχ επαιξε με την μια το στροφομετρο starlet gt και δεν χρειαστηκε να τραβηξουμε καλωδιο.
2) Ο κομπρεσορας του A/C 4E-FTE θελει ηλεκτρολογικη πατεντα για να παρει μπρος και να δουλευει σωστα, δεν ηξερε να το κανει, οποτε και δεν δουλευε ενω ηταν συνδεδεμενος! πεδευτηκα καιρο τελικα την λυση εδωσε ο ηλεκτρολογος που λες και εσυ. Αυτο αφορα την πλεξουδα του A/C και οχι του μοτερ όμως.
3) Η φυσα διαγνωσης ειναι νεκρη οπως ειπε και ο αλλος ηλεκτρολογος. Λιγο που το εψαξα όπως ειπα σε αλλο θεμα το καλωδιο στην μικρη φυσα ΤΕ1 ειναι κομμενο και το ΤΕ2 δεν υπάρχει καν!! προφανως το αφησε στην αλλη φυσα! σκεφτηκα να τα φτιαξω αλλα δεν μου εχει χρειαστει ακομα. Πιστευω πως μπορώ όμως να τα φτιαξω!
4) Η φυσα της ηλεκτροβαλβιδας hi-low λειπει εντελως! επισης καποια καλωδια που αφορουν τον διακοπτη λειπουν απο την φυσα την μεγαλη του εγκεφαλου, δεν με απασχολεί όμως γιατι δεν με ενδιαφερει να ξαναβαλω το hi-low ευτυχώς!

Ολα τα αλλα ειναι οκ και δεν υπάρχει κανενα αλλο προβλημα εκτος της εμφανισης των καλωδιων και της πλεξουδας. Ο ηλεκτρολογος που λες λοιπον οταν τον ειχα ρωτησει για το στροφομετρο δεν μου ειπε πως το κανεις να παιξει, και ειπε να μου κανει πλεξουδα αλλη νεα εφοσον του βρω εγώ μια γερή απο starlet gt. Κοστος? τις πουλανε καμια 150αρια ευρώ το λιγοτερο ΑΝ βρεις και αυτος νομιζω μου ειπε καμια 400αρια εργασια!!! για τι ? για να μην τραβηξω ενα καλωδιο μεχρι μπροστα??? το στροφομετρο το εφτιαξα χαρη σε εναν αλλον ηλεκτρολογο εκει κοντα που ειχε κανει την μοντα με του GT και εμαθα και εγώ πως να το κανω!
Ολα αυτα στα λεω για να δεις πως δεν χρειαζεται να μπαινεις σε περιτα εξοδα! το προβλημα με την πιεση ειναι το wastegate actuator σιγουρα! τι αλλα προβληματα εχεις που θες να κανεις αλλη πλεξουδα? που θα βρεις μια γερή? ολες πετσοκομενες ειναι!
Απάντηση με παράθεση