είναι ο κόφτης πίεσης. το φαινόμενο είναι πιο έντονο αν έχεις intercooler οπότε στα πολλά χλμ το αμάξι παγώνει κα ανεβάζει πίεση. το actuator αν το χτυπήσεις έστω και μια φορά θα χεις πάντα αυτό το πρόβλημα. Βάλε ένα actuator της ΗKS ρυθμιζόμενο και θα χεις το κεφάλι σου ήσυχο. Οσο για την τρόμπα βενζίνης και εγώ θεωρούσα ότι έχουν την ίδια. ¨Ομως σε γιαπωνέζικα Site Μετατροπών αναφέρουν ότι δεν είναι ή ίδια. για τον φόβο των Ιουδαίων την άλλαξα με μαι αγωνιστική της sard και έχει το αμάξι διαφορές αρκετές στον τρόπο που δουλεύει ιδιαίτερα πολύ χαμηλά και ψηλά.
__________________
don't drive faster than your angel can fly
|