Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #8  
Παλιά 22-08-11, 22:32
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Τα σωληνάκια ποια? του hi-low? αν τα εχεις ξηλωσει ολα αυτα πρεπει να εχεις 0.7 δεν ξερω γιατι σου βαραει κοφτη, δλδ θες να πεις πως στραβωσες το αξονακι στο μαμα wastegate για να το κανεις 0.5 και τωρα το στραβωσες αλλιως για να παει 0.7 αλλα βαραει κοφτη? γιατι το πειραζεις αυτο? κανονικα ΔΕΝ ρυθμιζεται και δεν πρεπει να το πειραζουμε! αν θες να το ρυθμιζεις πρεπει να βαλεις καποιο ρυθμιζομενο πχ HKS. Μπορει να τα εχει παιξει και να σου ανεβαζει πιεση σε καποιες ταχυτητες και να βαραει κοφτη! είσαι σιγουρος πως ειναι στα 0.7? ο κοφτης στο GT ειναι 0.87 και 0.95 νομιζω στου glanza.
Eγώ ρώτησα αρχικά πως έκανες την πίεση να είναι 0.5 δεν πρεπει να την πειραζεις! στα 0.5 θες λιγοτερη βενζινη και δινει περισσοτερη! 0.6 μεχρι 0.8 bar πρεπει να δουλευεις για να ειναι οκ το μαμά μειγμα χωρίς πειράγματα. Απο εκει και κατω ή πάνω θες αλλο καυσιμο, αν ειχες halmeter θα στο έδειχνε! εχω δοκιμασει πιεση απο 0.25 bar μεχρι και 0.8 bar και στο halmeter σωστη ενδειξη για σωστο μείγμα δειχνει στα 0.6-0.8 bar, ποιο πριν ειναι πλουσιο δλδ πολυ βενζινη και ποιο πανω ειναι φτωχο.
Μπορεις να βαλεις μια φωτο που να φαινεται το αξονακι της wastegate να το συγκρινουμε με μια απειραχτη?
στην παρακατω φωτο εκανα μια δοκιμη για να δω αν χανει πιεση το intercooler ή καποιες σωληνωσεις του-κολαρα, εκανα bypass και ετσι χωρις i/c και 0 turbo lag ειχα πιεση σταθερη 0.85 bar!!! παρολαυτα δεν βαρεσε κοφτη καθολου!!! τελικα η σκαστρα μου εχανε πιεση! LOL!


Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 22-08-11 στις 22:43.
Απάντηση με παράθεση