Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #5  
Παλιά 22-08-11, 18:42
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Ναι δεν αποκλειεται να το κανει με το πολυ κρυο γιατι τοτε ειναι που ανεβαζει καλυτερα το turbo, οπως και μερικοι που εχουν βγαλει την μαμα πλαστικη σωληνα εισαγωγης αερα, το Καλοκαιρι ολα καλα και με το που μπαινει Χειμωνας και τα κρυα βαρανε συνεχεια κοφτες πιεσης! ομως αυτο ΔΕΝ είναι φυσιολογικό και δεν πρεπει να συμβαινει, σε εμενα δεν το κανει ποτέ, εκτος τοτε που ειχα βγαλει την σωληνα που ειπα πριν και μου εριξε μπολικα καντιλια ο μηχανικός μου! μου ειπε πως θα μπορουσε να ειχε σπασει ακομα και το μοτερ! αν στο κανει πρεπει να κοιταξεις και εσυ τι ειναι λαθος! ο κοφτης ειναι στα 0.87 πραγματικα bar αλλα γινεται τοσο γρηγορα και ακαριαία που δεν προλαβαίνουμε να δούμε το μπαρόμετρο! και η λυση δεν ειναι να αφαιρεσουμε απλα τον κοφτη πιεσης! αν δεν θελουμε να ανεβασουμε αλογα με τα αντιστοιχα περιφερειακα και εννοειτε και παραπανω καυσιμο, ο κοφτης στο μαμα setup ειναι για προστασια. Ετσι και η πιεση ακομα και overboost να ειναι, βαρεσει πανω απο 1 bar θα αρχισουμε να χαιρεταμε διαφορα εξαρτηματα απο το μοτερ μας!
Απάντηση με παράθεση