Πάντως Μιχάλη κατά τη γνώμη δε θα έπρεπε να λέγονται βίδες του λιφτ γιατί το μυαλό πάει κατ' ευθείαν σε εξάρτημα που ενεργοποιεί το λιφτ (όπως ανοίγει το VTEC της HONDA) και συνεπώς και σε πιο σημαντική ζημιά.
Ουσιαστικά αυτές οι δυο βίδες είναι κάθετες σφήνες στους άξονες των "άγριων" έκκεντρων, και όταν σπάνε δεν είναι σταθεροί οι άξονες.
Το καλό και αξιοθαύμαστο της υπόθεσης είναι ότι παρά το ότι κόβονται οι βίδες και πιθανότατα οι άξονες γυρνάνε μέσα στις αλουμινένιες τρύπες δε γίνεται καμία ζημιά στον κινητήρα.
__________________
ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΑΕΙ ΟΙ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ ΓΜΤ!
|