Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #12  
Παλιά 15-08-11, 22:24
anivas86 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 12-02-2010
Μοντέλο: mr2 4a-gte
Περιοχή: athens
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 313
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 219
anivas86 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από g6_saligkaros Εμφάνιση μηνυμάτων
η τουρμπινα ειναι μαμα,το μοτερ ειχε γυρω στα 90000 χλμ και πραγματικα ηταν καινουργια εσωτερικα οπως και το μοτερ που το ανοιξα για να βαψω καπακι!εξατμιση εννοεις τι φ?φ60 ειναι γιατι εχω σκοπο να το παω 200 και τερμα !
λοιπον...πολυ θα διαφωνισουν εδω με αυτο που θα σου πω για το θεμα αξιοπιστιας!προσωπικα το 1,3t το δουλεβα με μαμα εσωτερικα και ενα 1,1bar σταθερο(λογω external wastegate),390cc μπεκ απο το supercharger,φ60 απο downpipe μεχρι πισω και ενα τελικο,τουρμπινα ct9 ξυραφιασμενη και μεγαλωμενη παροχης 220αλογα, και ενα παραλληλο εγκεφαλακι της apexi safc2!πηγαινε αρκετα καλα...ειναι καλη και οικονομικη λυση!!
Απάντηση με παράθεση