Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #445  
Παλιά 15-08-11, 17:34
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
όπως θα είδες και τις δικές μου φωτος έτσι ειναι δυστυχώς! τα ίδια έλεγα και εγώ οταν το ειδα ετσι! οποτε μην κρινεις απο αυτο για το προβλημα σου! στο starlet ήταν μονο τα μπροστά φυσιγγια, τα πισω ηταν μονα τους αλλα ειναι διαφορετικα απο την corolla και ειχαν αφαιρουμενο πιατελο και ασφαλεια και 2 θεσεις καθ υψος αναλογα που εβαζες το πιατελο! επισης η σκαλα σκληροτητας ήταν 2 πληροι κυκλοι!!! και τα πισω επρεπε να βγουν, ενω τα μπροστα τα ρυθμιζες απο πανω! για τους λογους αυτους προτιμησα AGX κοκκινα, αντι κονι, που εχουν 4 σκαλες σκληροτητας που ρυθμιζεις απο πανω, και ειναι γονατα οχι φυσιγγια! και στην αρχη τα ειχα με τα eibach και παλι ηταν τα μπροστινα ποιο ψηλα! επειδη ηταν χαλασμενα ομως τα ελατηρια, εβαλα μαμισια τελικα.
Αληθεια οταν αλλαξε ολα τα αμορτισερ εγινε ευθυγραμμιση στο αμαξι ή παει οπου νανε? οι ρυθμισεις ειναι οκ απο θεμα σκληροτητας ετσι τα εβαζα και εγώ, αλλά μπροστά 1 κύκλο (+360) και τα πισω μισο κύκλο (+180 μοιρες). Τα AGX τωρα τα εχω 3-3-2-2.

Υ.Γ τα κονι αυτα στην corolla απο που ρυθμίζονται? απο πανω και μπροστα και πισω? και ποσες σκαλες εχουν?
Απάντηση με παράθεση