σημερα επιστροφη απο κορινθο και μολις περασα τα διοδια στο λουτρακι ειπα να ξεσκασω λιγο την 101...
ο συνοδηγος που ειχα ειχε τρελαθει βλεποντας το κοντερ και κομπλαρισμενο το a/c...
ολες οι ταχυτητες στο φουλ ολες οι αλαγες στο κοφτη στην ομορφη εκει ευθεια που καταληγει σε ανηφορα λιγο πριν την μοτορ οιλ...
ξαφνικα καπου μετα τα 235 ακουστηκε ενα τρομερο δυνατο μπαμ....
κι ομως δεν ανυσυχησα...
ημουν σιγουρος οτι το μοτερ δεν επαθε κατι...
εφυγε η σκαστρα.
παραλιγο να την χασω....
μακατε τελικα ειχε κοπει ενα (μπλε σωληνακι σιλικονης) ωωω ναι απο αυτα που μου ελεγες να μην βαλω. κ ο φανης μου το λεγε. αυτο το σωληνακι ειναι η ταπα που εβαλα στο actuator ωστε να συνεργαστει με το apexi.
εφοσον ειχε κοπει το σωληνακι σημαινει οτι το actuator δεν μπορουσε να συνεργαστει με το avcr που σημαινει δεν εκτελουσε τις εντολες του ωστε να ανοιξει το κλαπε και να φυγουν τα καυσαερια και ετσι τ αμαξι ανεβασε 1.5bar
αυτο εδειξε η μνημη του apexi. 1.5bar max...
και εγω ουτε που ειχα παρει χαμπαρι τπτ ποσο δουλευε κτλ απο την υπερβολικη σιγουρια που εχω στο apexi και τις λειτουργιες του...
(και ελεγα... ρε τι ωραια που παει το κορολα. 240 αναβαση? περιεργο)
κ ομως αν κοπει ενα σωληνακι δεν υπαρχει ελεγχος. δεν υπαρχει κατι για προστασια....
κατι πρεπει να γινει με αυτο...
__________________
|