Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX
Σε ολες τις μαρκες πολλες αντιπροσωπειες τους,στην ελλαδα, ειναι τσαρλατανοι ,κοιτανε μονο πως θα τσεπωσουντα λεφτα απο σερβις και βλαβες εκτος εγγυησης και οταν ερθει η ωρα να φτιαξουν αμαξια μεσα στην εγγυηση,κανουν τισ παπιες...λενε αλλα αντι αλλων...ειτε απο ασχετοσυνη ,ειτε απο δολο και κουτοπονηρια
παραδειγμα δικο μας με τα vvti που εκαιγαν λαδια,ενω υπηρχε κατασκευαστικο προβλημα ,στις αντιπροσωπειες σου ελεγαν οτι ειναι φυσιολογικο να καιει λαδι και σε καποιες περιπτωσεις εριχναν την ευθυνη στον πελατη για κακη χρηση .....δεν εγινε επισημη ανακληση απο την toyota ελλας να επισκευαστουν ολα τα μοτερ της ελατωματικης παρτιδας ,παρα μονο σιωπηρη ανακληση οταν βγηκε βρωμα στον τυπο κι ο κοσμος αρχισε να ψαχνεται,οποτε αρχισαν να αλλαζουν ολοκληρο τον κορμο ,με καινουργιο ...σε αυτους που την "εψαχναν "
Ο πατερας μου εχει το avensis vvti του 2001 ,μεσα στα πρωτα 3 χρονια ειχε ραγησει 2 πλαστικες πολλαπλες εισαγωγης και στα 60000χλμ το σαζμαν εκανε περιεργους θορυβους και οι ταχυτητες μπαινανε με δυσκολια....
Την πρωτη φορα στην αντιπροσωπεια μας βγαζανε τρελους ,δεν μας καλυπταν με την εγγυηση ,κι αλλα τρελα....μεχρι που εστειλα εγω e-mail στην Toyota  pe περιγραφοντας την βλαβη (και τις προηγουμενες ) κανοντας παραπονα για την εξυπηρετηση ...
Ως εκ θαυματος μετα απο λιγες μερες μας πηραν τηλεφωνο απο τα κεντρικα να μας απολογηθουν για την ταλαιπωρεια και να μας στειλουν στην αντιπροσωπεια μας για δωρεαν επισκευη του σαζμαν ,μεσα στην εγγυηση..
Στην αντιπροσωπεια μας κανανε κωλοτουμπες και λατρειες οταν πηγαμε (ειχε μπει χερι προφανως) κατεβασαν σαζμαν...αλλαξαν 2 φαγωμενα ρουλεμαν του σαζμαν και εκαναν δωρο κι ενα νεο σετ συμπλεκτη.....
Απλα μερικα παραδειγματα για να δειτε οτι σε πολλες περιπτωσεις ανεξαρτητως μαρκας ,οι πελατες πεφτουν θυματα του αντιεπαγγελματισμου και της κουτοπονηριας καποιων
|
Καλα, χαλαρα συμβαινει αυτο, απλα σε καποιες μαρκες το φαινομενο ειμαι πολυ χειροτερο. Δλδ για τα γερμανικα, αυτη η απαντηση της αντιπροσωπιας "ειναι φυσιολογικο" εχει καταντησει σλογκαν.
Προσωπικα οποτε και να χρειαστηκα την εγγυηση, αλλαχτηκαν ολα χωρις καν να προσπαθησω. Τους ελεγα το προβλημα και επι τοπου κανονιζοντουσαν ολα. Και δεν μιλαω για μικρο-εξοδα. Πχ μου αλλαξανε κωλονα τιμονιου.
Και μην ξεχναμε πως η ΤΟΥΟΤΑ δινει και 6 χρονια εγγυηση. Για το προβλημα με το καψιμο λαδιου εδινε και επεκταση εγγυησης αλλον ενα χρονο.
Οι περισσοτερες μαρκες και κυριως οι γερμανικες δινουν 2 χρονια. Οποτε επικρατει η τακτικη να σου βγαζουν ολα τα προβληματα "φυσιολογικα" μεχρι να περασουν τα 2 χρονια, και ως δια μαγείας μολις περασσουν τα 2 χρονια να βρισκουν που ειναι το προβλημα και να προθυμοποιουνται να στο αλλαξουν αλλα... με το αζημιωτο.
Το εχω δει πολλες φορες το εργο. Μη μου πειτε πως δεν συμβαινει...
Φανταζομαι πως τωρα λογω κρισης τα πραγματα εχουν δυσκολεψει πολυ για ολες τις μαρκες βεβαια.