Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #17  
Παλιά 12-07-11, 12:28
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Εγω παντως τονισα την αντιμετωπιση της αντιπροσωπίας στο θεμα.
Δλδ που τους λες το προβλημα και σου λενε "ειναι φυσιολογικο".

Πανω σε αυτο περιμενα σχολιασμο.

Για παραδειγμα εχω φιλο με OPEL cabrio. Μεσα στα εκατομυρια προβληματα που του εχει βγαλει, μπαζει και νερο η οροφη. Επισημη απαντηση αντιπροσωπίας: του είπαν οταν βρεχει να το παρκαρει σε κατηφορα με τη μουρη προς τα κατω για να μην μπαζει νερα...

Τωρα αυτα για τα κολληματα και τις παρωπιδες τα ακουω βερεσε...
Σε ολες τις μαρκες πολλες αντιπροσωπειες τους,στην ελλαδα, ειναι τσαρλατανοι ,κοιτανε μονο πως θα τσεπωσουντα λεφτα απο σερβις και βλαβες εκτος εγγυησης και οταν ερθει η ωρα να φτιαξουν αμαξια μεσα στην εγγυηση,κανουν τισ παπιες...λενε αλλα αντι αλλων...ειτε απο ασχετοσυνη ,ειτε απο δολο και κουτοπονηρια

παραδειγμα δικο μας με τα vvti που εκαιγαν λαδια,ενω υπηρχε κατασκευαστικο προβλημα ,στις αντιπροσωπειες σου ελεγαν οτι ειναι φυσιολογικο να καιει λαδι και σε καποιες περιπτωσεις εριχναν την ευθυνη στον πελατη για κακη χρηση .....δεν εγινε επισημη ανακληση απο την toyota ελλας να επισκευαστουν ολα τα μοτερ της ελατωματικης παρτιδας ,παρα μονο σιωπηρη ανακληση οταν βγηκε βρωμα στον τυπο κι ο κοσμος αρχισε να ψαχνεται,οποτε αρχισαν να αλλαζουν ολοκληρο τον κορμο ,με καινουργιο ...σε αυτους που την "εψαχναν "


Ο πατερας μου εχει το avensis vvti του 2001 ,μεσα στα πρωτα 3 χρονια ειχε ραγησει 2 πλαστικες πολλαπλες εισαγωγης και στα 60000χλμ το σαζμαν εκανε περιεργους θορυβους και οι ταχυτητες μπαινανε με δυσκολια....
Την πρωτη φορα στην αντιπροσωπεια μας βγαζανε τρελους ,δεν μας καλυπταν με την εγγυηση ,κι αλλα τρελα....μεχρι που εστειλα εγω e-mail στην Toyota pe περιγραφοντας την βλαβη (και τις προηγουμενες ) κανοντας παραπονα για την εξυπηρετηση ...

Ως εκ θαυματος μετα απο λιγες μερες μας πηραν τηλεφωνο απο τα κεντρικα να μας απολογηθουν για την ταλαιπωρεια και να μας στειλουν στην αντιπροσωπεια μας για δωρεαν επισκευη του σαζμαν ,μεσα στην εγγυηση..

Στην αντιπροσωπεια μας κανανε κωλοτουμπες και λατρειες οταν πηγαμε (ειχε μπει χερι προφανως) κατεβασαν σαζμαν...αλλαξαν 2 φαγωμενα ρουλεμαν του σαζμαν και εκαναν δωρο κι ενα νεο σετ συμπλεκτη.....


Απλα μερικα παραδειγματα για να δειτε οτι σε πολλες περιπτωσεις ανεξαρτητως μαρκας ,οι πελατες πεφτουν θυματα του αντιεπαγγελματισμου και της κουτοπονηριας καποιων
Απάντηση με παράθεση