Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #14  
Παλιά 12-07-11, 09:47
Το avatar του χρήστη GIANNIS_G6
GIANNIS_G6 Offline:
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: Ε11 vvt-i 1.4
Περιοχή: Αιγαλεω
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 1.238
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 382
GIANNIS_G6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX Εμφάνιση μηνυμάτων
Το dsg ειναι φανταστικο κιβωτιο,οσοι το χουν δοκιμασει πινουν νερο στο ονομα του....και ειναι το πρωτο κιβωτιο του ειδους που μπαινει σε αυτοκινητα παραγωγης και δουλευει παρα πολυ καλα.....το dsg-7 ειναι σχετικα καινουργιο ακομη ,οι παιδικες ασθενειες λογικα θα εξαλειφθουν..
Το dsg-6 που ειναι καποια χρονια στην αγορα ,ειναι αψεγαδιαστο σχεδον ,ειδικα σε αυτοκινητα που παρεμειναν stock ...
Πραγματικα ελεγα να μην μιλησω αλλα οντως επειδη το σκεφτομουν σοβαρα να παρω το Scirroco με το εν λογω κιβωτιο (αλλα λογω οικονομικων δεν...) διαπιστωσα και εγω οτι οντως ειναι κορυφαιο το σασμαν σε αλλαγες ειδικα σε οικονομικη οδηγηση που το αφηνεις να αλλαξει μονο του.

Επαθα πλακα με το οτι που ξεκιναει στα 10 μετρα εχει ηδη πεταξει τριτη χωρις να το παρεις χαμπαρι..Πας με 7η με 60 χιλιομετρα και το αμαξι αν δεν πατησεις σανιδα το γκαζι χωρις να κατεβασει ανεβαζει πολυ ωραια και προοδευτικα...αν παλι το τσαρουχωρεις κανει kick down αστραπιαια και σε κολλαει πισω! (εκδοση με τα 160ps),ο κομπρεσσορας δε ειναι παντα εκει να σφυριζει αδιαφορος χαμηλα και οταν το πλακωνεις μετα το τρελο σφυριγμα παιρνει σειρα το ξυραφιασμα της τουρμπινας ψηλα.

Πραγματικα επειδη ειχα γραφτει σε φορουμ γερμαναραδων διαπιστωσα και γω οντως για προβληματα αλλα ολα περιοριζοντουσαν στο γνωστο μεταλλικο ηχο που ανεφερε πιο πανω καποιος οταν αλλαζει απο κομπρεσορα σε τουρμπινα.Με το σασμαν ειχαν τα πρωτα μοντελα που το φορεσαν,μετα την αναβαθμιση ολα διορθωνονταν.

Παντως αν ειχα τα φραγκα παιδες δεν θα το σκεφτομουν καν,ο τροπος που κυλαει στον δρομο ενα γερμανικο (ποιοτητα κυλισης) δεν μπορει να συγκριθει με τα τουοτα μας και αυτο το διαπιστωσα αρκετες φορες και μονος μου αφου ειχα παρει αμπαριζα ολα τα τεστ drive στα scirroco και μολις οδηγαγα την corollitsa μου ξανα ξενερωνα απιστευτα με την καμπινα και την μηδενικη σχεδον ηχομονωση του δρομου.
__________________
Και οπως θα παιρνω τις στροφες,εσυ αν θελεις κοιταζε μεεεεε!!!
Απάντηση με παράθεση