Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #7  
Παλιά 12-07-11, 01:31
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
To dsg-7 μπορει να αντεξει 25,5kg ροπης υποτιθεται και τοποθετειται στα 1.2-1.4 tsi που παιζουν απο 18kg μεχρι 25,5kg αναλογως τον κυβισμο και εκδοση...

Tο ibiza cupra /polo gti ειναι στα 180+hp/25,5kg tq και φορανε standard DSG-7 .Oλοι οι προγραμματιστες προσεχουν στα προγραμματα τους να μην ανεβασουν το overboost (αρα και τη μεγιστη ροπη των 25,5kg που εμφανιζεται στις μεσαιες στροφες ) αντι αυτου προσπαθουν να διατηρησουν το εργοστασιακο overboost μεχρι τον κοφτη και σε συνδυασμο με με το ανεβασμα του κοφτη ,κερδιζουν αλογα ψηλα κρατοντας την ροπη κοντα στα 25,5 kg σε ενα μεγαλυτερο φασμα στροφων ,σε σχεση με το εργοστασιακο , χωρις ομως να ξεφυγουν απο αυτο το οριο ,γιαυτο και τα περισσοτερα , αν οχι ολα τα ibiza cupra/polo gti/fabia rs βαζουν μονο προγραμμα-φιλτρο και ενα τελικο...δεν εχουν πολλα περιθωρια να ανεβουν ....

Το DSG-6 ειναι ελαφρα πιο αργο σε χρονους αλλαγης αλλα αρκετα πιο ανθεκτικο γιατι φοραει εξαφτερους δισκους συμπλεκτων πολυ πιο ανθεκτικους απο τους απλους δισκους συμπλεκτων που φοραει το DSG-7 και το φορανε τα 2000 tsi και μεγαλυτερα μοτερ
(το DSG-7 φοριεται μεχρι 1800cc σε αποδοσεις <200hp/25,5kg-tq )

Οσον αφορα τα προβληματα ...οντως ειχαν παρατηρηθει στα πρωτα μοντελα σε καποιες περιπτωσεις μπερδεματα του κιβωτιου ,καθυστερησεις στην αποκριση κ.τ.λ. που ομως λυθηκαν με αναβαθμισεις λογισμικου στις αντιπροσωπειες

Το μονο "προβλημα" που δεν εχει λυθει τελειως ειναι ενα ελαφρυ κροταλισμα-μεταλλικος θορυβος (μαλλον λαθος σχεδιασμου )κατα τις αλλαγες ταχυτητων που δεν δημιουργει καποιο προβλημα ,απλα ειναι ενοχλητικο να εχεις μεταλλικους θορυβους στην καμπινα ,οταν πληρωνεις 20000-30000 για VW ...



Κατα τα αλλα ειναι σουπερ κιβωτιο ,φοβερα κοντο ,δινοντας πολυ νευρο ,οικονομικο οταν το αφηνεις να αλλαζει μονο του ταχυτητες στις στροφες μεγιστης ροπης του κινητηρα (ητοι 2000-4000σ.α.λ),σουπερ ταχυ στις αλλαγες ....και σου δινει μια αισθηση απο WRC και F1
Το μεγαλυτερο μειον του κατ εμε ειναι οτι αν χαλασει ,δεν επισκευαζεται.... το πετας και σκας 2000 ευρω για καινουργιο....... αααουτςςςςςςςςςς!!!!!!!!!!!!!
Απάντηση με παράθεση