Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #64  
Παλιά 28-06-11, 21:42
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Για την ιστορία, η μαμα σκάστρα ειναι κλειστού τύπου δλδ ρίχνει τον αέρα που εκτονώνει ξανά μέσα στην εισαγωγή αέρος εκει δλδ που πάει ο αερας που ερχεται από το φίλτρο μας. Εκτός αυτού είναι χωρισμένη στην μέση και παίρνει και τις αναθυμιάσεις από το ψευδοκάπακο του κινητήρα και τις ρίχνει και αυτές μέσα στην εισαγωγή αέρα. Το 1ο πράγμα που κάνουν όλοι με την μαμά σκάστρα όπως και εγώ, είναι να την βγάλουμε απέξω από την τρυπα στο πλαστικό σωληνα που γραφει 16valve EFI, ταπώνουμε με κάποιο λαμάκι την τρύπα που θα μείνει για να μην πέσει τπτ μέσα και μας κολλήσει στην φτερωτή εισαγωγής στην Ct9, τις αναθυμιάσεις λαδιού ή τις αφηνουμε χυμα με το σωληνακι που εχει (δεν φτυνει λαδια), αν ομως φτυνει τοτε βαζουμε δοχειο αναθυμιασεων με φιλτρακι για να τα μαζευει, εγώ το εχω χυμα πάντως και δεν εχω κανένα πρόβλημα, και έτσι την σκαστρα την κανουμε ανοιχτού τύπου και φτερνίζεται! αν θελουμε καλυτερη aftermarket, πρεπει να γινει μετατροπη στο σωληνακι που συνδεει την τουρμπινα με το intercooler επειδή εχει πανω αναμονη για την σκαστρα, και η σκαστρα να μπει οσο γινεται ποιο κοντα στην πεταλουδα, ετσι κανει και καλυτερο-δυνατοτερο ηχο. Προσοχη αυτο ισχύει αν βαλουμε το intercooler μπροστα και οχι αν ειναι απο πανω! γιατι τοτε η σκαστρα και το σωληνακι που λεω πρεπει να παραμείνουν στην μαμα θέση! αυτά....
Απάντηση με παράθεση