Μπορεί να ειναι διαφορετική η λειτουργία στις Ε12 παντως στις ΕΕ111 ο κομπρεσορας ετσι κι αλλιως κοβει σε μια συγκεκριμενη θερμοκρασια και μετα ξαναξεκιναει, αρα παλι το ιδιο ειναι αυτο που λες, ειτε εσυ ανοιγοκλεινεις το κουμπι ειτε σταματαει και ξεκιναει παλι κομπλαρει ο συμπλεκτης που εχει στην τροχαλια του κομπρεσορα. Δεν υπαρχει κανενα προβλημα παντως. Απλα κοβει δυναμη απο το μοτερ. Δεν ξερω για εσας αλλα εγω εχω βαλει βαλβιδα ρελαντι Α/C και εχει μια βιδα αλεν και ρυθμιζω ποσες στροφες θελω να σηκωνει παραπανω οταν παιρνει μπρος το Α/C, όπως φαινεται και στο tutorial εδω στην τελευταια φωτο :
http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=21481