Οι κομπρέσορες που έχουν στα A/C θελουν λάδι, τουλαχιστον στον δικο μου αυτο ανακατευεται με το φρεον στο μηχανημα, λενε πως καθε χρονο θελει ανακυκλωση το φρεον με το λαδακι για την καλύτερη δυνατη απόδοση, εγώ δεν το κανω καθε χρονο αλλα καθε 2 χρονια. Παει 50-60 ευρώ ανάλογα τον μάστορα. Επισης το μηχανημα που κανει αυτη την δουλεια πρεσαρει πρωτα το κυκλωμα πριν το γεμισει με αερα και ετσι γινεται ελεγχος για τυχον διαρροες. Μπορει από καποια συνδεση, από οτιδηποτε να εχουμε καπου διαροη να χανει ελαχιστα και να χανουμε αποδοση στην ψύξη. Ο κομπρεσορας δεν παιρνει μπρος απο ενα σημειο και κατω αν εχει χασει φρεον, αν δεν εχει χασει τοσο και ειναι λιγο αυτο που εχει χασει τοτε δεν εχουμε σωστη ψύξη. Επισης πρεπει να αλλαζουμε και το φιλτρο A/C ή φιλτρο καμπίνας τουλαχιστον σε εμενα ενα ειναι αυτό, γιατι γεμιζει σκουπιδακια και εμποδιζει την ροη του αέρα!
Στην καλυτερη αποδοση βοηθανε τα φυμε τζαμια και επισης αν και κανεις δεν το κανει, αλλα το ειχα δοκιμασει καποτε, η καλύτερη μονωση των σωληνώσεων με οσο γινεται ποιο χοντρη μονωση! επισης υπαρχει και μονωση με επιστρωση αλουμινιου και αντεχει σε υψηλοτερες θερμοκρασιες! και μην ξεχναμε και το καθαρισμο με μηχανημα υψηλής πιεσης του συμπυκνωτή του A/C (αυτο που μερικοι λενε ψυγειο A/C).
σχετικα με το φιλτρο καμπινας εχουμε ενα θεματακι εδω :
http://www.corollaclub.com/forums/sh...t=17819&page=3
και άλλο ένα για προληπτική συντήρηση του A/C εδώ :
http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=19741