Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #59  
Παλιά 26-05-11, 23:11
Το avatar του χρήστη eleftheria_gg
eleftheria_gg Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 17-05-2011
Μοντέλο: Corolla 1.4 VVT-i (2003)
Μηνύματα: 12
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
eleftheria_gg είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Το λάδι μαυρίζει για πολλούς λόγους. Μεταξύ άλλων γιατί τα υπολείμματα της καύσης της βενζίνης που παραμένουν στον κινητήρα τελικά καταλήγουν στο λάδι->στο φίλτρο. Αν το καύσιμο είναι κακής ποιότητας τότε ένας λόγος παραπάνω, αλλά και με σούπερ ποιότητας καύσιμο το λάδι κάποια στιγμή θα μαυρίσει. Επίσης καίγεται και το ίδιο. Όσο πιο ψηλά σε στροφές και θερμοκρασίες δουλεύεται ο κινητήρας τόσο χειρότερα για το λάδι γιατί ταλαιπωρείται και αλλάζει το ιξώδες του-> γίνεται πιο αραιό και χάνει την ικανότητα λίπανσης που έχει -> καταστρέφεται->θέλει αλλαγή.

Αν βάζεις ένα λάδι και το αλλάζεις στις 15000 κι είναι καθαρό τότε προφανώς είναι καλύτερο και πιο ανθεκτικό από ένα λάδι που το βγάζεις στις 7500 και είναι μαύρο. Τα συνθετικά είναι γενικά πιο ανθεκτικά.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη eleftheria_gg : 27-05-11 στις 10:29.
Απάντηση με παράθεση