Τελικά πήγα στην διεύθυνση μεταφορών στη Βέροια. Η απάντηση του αρμοδίου μηχανικού ήταν οτι εφοσον το νέο μοτέρ ξεπερνάει το 25% του κυβισμού του αρχικού κινητήρα, χρειάζεται επιστολή απο toyota που να λέει οτι μπορεί να μπει ο 3sgte σε αυτό το αυτοκίνητο και να υποδικνύει ποια μέρη του αυτοκινήτου θα πρέπει να αλλαχτούν. Μακαρι να είχαμε αυτό το κολόχαρτο θα ξεμπερδεύαμε πολύ γρήγορα. Καυσαέρια θα περνούσε κανονικά γιατί το st215 έχει χαμηλούς ρύπους,τιμολόγια αγοράς κινητήρα, τιμολόγιο τοποθέτησης, εκθεση μηχανολόγου μηχανικού που στην ουσία αναφέρει οτι οι αλλαγες των εξαρτημάτων που προτείνει η toyota, έχουν γίνει και έλεγχος ΚΤΕΟ στην Βέροια και όχι στο Κτεο Ελληνικού. Αλλα κολλάει η δουλεία στο χαρτί της toyota. Η Βεβαίωση για διλιτρο μοτέρ απο diesel δεν τους κάνει. Του είπα οτι εχει δηλωθεί 111 με τετοιο μοτερ και αν γίνεται να πατήσουμε εκεί και μου είπε οτι απο το 2009 εχει αλλαξει η νομοθεσία, αυτό δηλώθηκε με την παλιά. .
...Ενα ροπάτο μοτερ είπαμε να βάλουμε...θα μας τα σκοτίσουν στο τέλος!
__________________
Romis
|