Εγώ έχω αλλαγμένο μοτέρ, αλλά όχι δηλωμένο.
Να φανταστείς περνάω ΚΤΕΟ κανονικά, χωρίς ποτέ να μου δημιουργηθεί πρόβλημα.
Στο κρατικό ΚΤΕΟ με ρώτησαν που είναι ο αριθμός κινητήρα και τους είπα απλά ότι δεν είναι δική μου δουλειά να γνωρίζω.
Τώρα για να δηλώσεις ένα κινητήρα ο οποίος δεν μπήκε σε αυτό το σκάφος, γίνεται αλλά είναι μεγάλη διαδικασία.
Χρειάζεται οπωσδήποτε τιμολόγιο αγοράς κινητήρα.
Μετά τιμολόγιο τοποθέτησης από έγκυρο μηχανικό - μηχανολόγο.
Αφού γίνει η μετατροπή και δουλέψει, σου το ελέγχει κάποιος (δεν θυμάμαι - νομίζω μηχανολόγος συμβεβλημένος με το τμήμα συγκοινωνιών), ο οποίος θα τσεκάρει τον τύπο του κινητήρα, το πλαίσιο, την μετατροπή (φρένα, αναρτήσεις κλπ).
Αυτός σου δίνει ένα χαρτί, και μετά από όλη αυτή την διαδικασία πηγαίνεις στο ΚΤΕΟ Ελληνικού για την τελική έγκριση (όπου σε σκίζουν).
Από εκεί και μετά όλοι οι κάτοχοι του ίδιου τύπου σκάφους οι οποίοι θέλουν να κάνουν αυτή την μετατροπή χρησιμοποιούν την δική σου έγκριση.
Γνώμη μου:
Μην το δηλώσεις.
Το έχω έτσι 5 χρόνια και ποτέ δεν μου δημιουργήθηκε πρόβλημα στον δρόμο (ακόμα και Θεσ/νικη - Αθήνα που έχω βρεθεί).
Αν σου ζητήσουν έλεγχο ΚΤΕΟ (που δεν έχει συμβεί ποτέ από όσο ξέρω) έχεις τον χρόνο να αλλάξεις και μοτέρ αν θες.
Τελική απόφαση δική σου.
|