Ναι δυστυχως παιζει να φταιει αυτο που λες. Τα πρωτα μοντελα Ε12 ειχαν εμβολα με μονο 4 τρυπες λαδιου και προκαλουσαν αυτο το προβλημα. Μετα η ΤΟΥΟΤΑ εβγαλε τα καινουριου τυπου εμβολα που εχουν 8 τρυπες και το προβλημα λυθηκε.
Δεν το παρουσιαζαν ολα τα αμαξια αλλα σε οσα εβγαζε προβλημα η ΤΟΥΟΤΑ αλλαζε μπλοκ και εμβολα στην εγγυηση. Μαλιστα επεκτεινε την εγγυηση αλλον ενα χρονο (δλδ την πηγαινε στα 7 χρονια) για το συγκεκριμενο προβλημα.
Οι λυσεις που εχεις τωρα (θα το παω κλιμακωτα) ειναι είτε να βαζεις λιγο πιο παχυρευστο λαδι και να το ελεγχεις λιγο πιο τακτικα (οχι να σε πιανει πανικος - υπαρχουν ατομα εδω μεσα που το κυκλοφορουν το αμαξι με παρομοιο θεμα για χρονια τωρα χωρις κανενα προβλημα) είτε να το επισκευασεις αν δεν εχει "αρπαξει" το μπλοκ.
Αν μπεις σε αυτην την διαδικασια να ανοιξεις μοτερ, εχεις και την επιλογη να υπερκυβισεις...
Αλλιως μπορεις μεχρι και να αλλαξεις μοτερ.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|