Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από G.corollas
Συνεπως θεωρειτε πως με μια θολομπαρα εμπρος,ελατηρια h&r 30μμ (αν οχι χαμηλωμα τοτε σε τι ελατηρια να ψαχτω?) στις ηδη υπαρχουσες καγιαμπα,ευθυγραμμιση καλη και 16αρες ζαντες(τωρα ειμαι με τα τασια του 98) θα ειμαι σε ικανοποιητικο επιπεδο? (αυτο που ζηταω στην ουσια ειναι καλυτερο στριψιμο χωρις ιδιαιτερες θυσιες στην ανεση)
υγ. michelin energy saver 185/65 ουτε καν? στη βροχη μ αρεσουν,σε στεγνο νιωθω οτι πασχουν.. τι αλλο εχετε να προτεινετε?
ευχαριστω για τις μεχρι τωρα συμβουλες ολων! οπως ειπα και πριν εγκυκλοπαιδεια της κορολα ειναι το φορουμ!!
|
εγω θα συμφωνησω με agapiou για διασταση ελαστικων, σε μια καλη μαρκα, εγω πχ εχω τα pilot σ αυτην την διασταση και ειμαι πολυ ευχαριστημενος...ελατηρια αν δεν θες ν αλλαξεις για την εμφανιση μην αλλαξεις καθολου, δεν χρειαζεται, εγω και παλι εχω βαλει τα h&r -3cm τα οποια μπορει να χαμηλωνουν το αμαξι και ισως να του δινουν και λιγο στριψιμο αλλα πραγματικα δεν ειναι για ελληνικους δρομους, καλυτερα τα χρηματα αυτα να τα φυλαξεις γι αναρτηση οπου γι αναρτηση σχεδον μονοδρομος η agx...με μια θολομπαρα στο ολο πακετο δεν θες κατι αλλο...πιστευω αυτα που σου λεω θα στα επιβεβαιωσουν και αλλοι εδω μεσα...εγω ηδη κανω αποταμιευση για agx...κι επιμενω το ελαστικο παιζει μεγαλο ρολο, μην κολλησεις σε 30

αν ειναι να βαλεις κατι καλυτερο...απο κει και περα υπαρχουν κι αλλες ποιο hardcore αλλαγες που μπορεις να κανεις για ποιο απολυτο στριψιμο αλλα προσωπικα θα σου ελεγα μην ξεχνας τι οδηγας και που....τα παραπανω κανουν γι αυτοκινητα με αρκετα αλογα πανω απο τα δικο σου (και δικο μου εννοειται) και θα σε πανε ανετα στους δρομους μας, αν χαμηλωσεις πολυ και σκληρυνεις κι αλλο δε νομιζω να περνας καλα στους ελληνικους δρομους....φιλικα παντα
