Υπάρχει ένα επιπρόσθετο κόστος στην κατασκευή ενός κινητήρα και λοιπών περιφερειακών, που χρειάζεται να έχει ένα αυτοκίνητο με πολλά άλογα.
Αν η ζήτηση του είναι μικρή, τότε δεν αξίζει το συνολικό κόστος κατασκευής, μόνο και μόνο για να μπεις μέσα.
Και η ford κατασκευάζει το focus με 300 άλογα, αλλά ζήτημα αν προσωπικά έχω δει 4-5 να κυκλοφορούν.
Το κύρος το δίνει η εμφάνιση και η αξιοπιστία σε ένα αυτοκίνητο.
Και το insignia έχει 1,6 turbo με 160 άλογα, αλλά το ρουφάει το φίλτρο αέρα η τουρμπίνα. Ε να τα χαίρονται λοιπόν τα 160 άτια.
