Corolla Sedan Facelift 2001 1.4 VVT-i 97 hp
Γειά σας!
Είμαι νέος στο club και θέλω να κάνω σε όλους σας τον πρώτο χαιρετισμό!
Συγχαρητήρια σε αυτούς που δημιούργησαν και συντηρούν αυτό το ωραίο site.
Είμαι ιδιοκτήτης από τον Ιούνη του 2001 ενός Corolla Sedan VVT-i 1.4 4ΖΖ-ΦΕ (facelift) 97 hp, το οποίο μου είπαν από την αντιπροσωπεία ό,τι έχει κωδικό έκδοσης ΕΕ-111 και συγκεκριμένα πρόκειται για το πρώτο αυτοκίνητο το οποίο κυκλοφόρησε μετά το στρογγυλοφάναρο και ταυτόχρονα το πρώτο αυτοκίνητο το οποίο φόρεσε τον 4ΖΖ-FE κινητήρα.
Αγόρασα τότε ελλείψει χρημάτων την πιο φτηνή έκδοση.
Το μόνο μηχανικό πρόβλημα που αντιμετώπισα ήταν ελάχιστη διαρροή λαδιού από τον καθρέφτη της μηχανής γεγονός που μου αποκρύφθηκε από την επίσημη τότε αντοπροσωπεία και το διαπίστωνε εξωτερικό συνεργείο (λέγοντάς μου το αυτονόητο ό,τι δηλαδή από κάπου έχω ελαφρή διαρροή λαδιού η οποία μου λερώνει την μηχανή με την συμβολή του ρεύματος αέρα όταν τρέχει το αυτοκίνητο) όπου έκανα μυστικές (λόγω του ό,τι ήμουνα ακόμη μέσα στην εγγύηση των έξι χρόνων) ενδιάμεσες αλλαγές λαδιών και φίλτρου λαδιού καθώς στην Toyota έκανα τις συνιστώμενες αλλαγές λαδιών κάθε 15.000 km.
Με το πέρασμα του χρόνου και καθώς διαμαρτυρόμουνα στην επίσημη τότε αντιπροσωπεία και για να μην φωνάζω την πρώτη φορά μου καργάρισαν όπως μου είπαν τις βίδες του κάρτερ και την δεύτερη φορά μετά από αρκετό καιρό μου άλλαξαν δωρεάν (καθώς ήμουν ακόμη μέσα στην εγγύηση) τον ρεγουλατόρο της καδένας ισχυριζόμενοι ό,τι από εκεί προέρχεται η διαρροή.
Καθώς το πρόβλημα συνεχίστηκε και έγινα πολύ πιεστικός προς την τότε τοπική αντιπροσωπεία αλλά και προς την Toyota Hellas στην Αθήνα και μετά από προσευχή στον προς Θεό μου τηλεφώνησε ο Περιφερειακός Διευθυντής Toyota Βορείου Ελλάδος και μου είπε να παρουσιαστώ στην τότε Toyota της πόλης μου και αφού έδωσε εντολή να σηκωθεί το αυτοκίνητο και το εξέτασε έδωσε εντολή να ανοιχθεί ο καθρέφτης της μηχανής και να ξυθεί όλη η παλιά αρχική φλαντζόκολλα και να ξανατοποθετηθεί με το χέρι και από τότε δεν έχω πρόβλημα καθώς δεν μου καίει ούτε σταγόνα λάδι και έχω κάνει μέχρι τώρα δόξα τον Θεό περίπου 130.000 km απροβλημάτιστα καθώς είμαι πολύ ευχαριστημένος γενικά από το αυτοκίνητο.
Ο Περιφερειακός Διευθυντής Βορείου Ελλάδος Toyota μου συνέστησε να πηγαίνω στην Toyota Δράμας μέχρι να ανοίξει στην Καβάλα νέα αντιπροσωπεία Toyota απέναντι από την προϋφιστάμενη κάτι το οποίο και έκανα αν και δεν τον πίστεψα ό,τι θα μπορούσε να ανοίξει νέα Toyota απέναντι μάλιστα από την ήδη προϋφιστάμενη κάτι όμως το οποίο τελικά έγινε και συνεχίζει να ισχύει μέχρι σήμερα.
Επίσης κάποια στιγμή μουμπλοκάρισε η κλειδαριά του port-bagagge και μου την έφτιαξαν διότι ήμουνα μέσα στην εγγύηση και επίσης στην αρχή μόλις το αγόρασα κρέμασε το ντουλαπάκι εμπρός από τον συνοδηγό και επίσης μου το έφτιαξαν δωρεάν ενώ αν και μου το έφτιαξαν ενδιάμεσα συνεχίζω να έχω προβλήματα με το πλαστικό κάλυμμα της εμπρόσθιας αριστερής κολώνας επάνω και αριστερά από το τιμόνι καθώς βγαίνει εύκολα από την θέση του καθώς συνήθως το ακουμπάω όταν κυρίως βγαίνω από το αυτοκίνητο αλλά βέβαια όλα αυτά τα θεωρώ μικροπροβληματάκια καθώς το αυτοκίνητο γενικά είναι ολύ καλό και αξιόπιστο και για να καταλάβετε την μανίσια Panasonic μπαταρία την άλλαξα μόλις πέρισυ και μάλιστα προληπτικά διότι θα πήγαινα χειμωνιάτικο ταξίδι αν και την μέτρησαν στην αντιπροσωπεία και μου είπαν ό,τι βρίσκεται στο 65% της αρχικής της δύναμης.
Ενδιαφέρομαι για θέματα που σχετίζονται με την ποιοτική αναβάθμιση του αυτοκινήτου μου όπως με θέματα υπερκυβισμού και βελτίωσης της ανάρτησης με κάποιες προσθήκες π.χ. εμπρός και πίσω αντιστρεπτικών δοκών, κωνικό φίλτρο εισαγωγής αέρα της K&N, καλύτερα μπουζοκαλώδια από τα μανίσια, καλύτερης ποιότητας φίλτρο λαδιού κ. λπ. αλλά και από που θα μπορούσα να τα αγοράσω όλα αυτά (με τηλέφωνα εάν είναι δυνατόν) αλλά και κάποια μερακλίδικα αλλά και έντιμα συνεργεία που θα μπορούσαν χωρίς να με γδάρουν να μου κάνουν εγγυημένα αυτές τις δουλειές έστω και εκτός Καβάλας.
Πρόσφατα για παράδειγμα και πριν να γίνω μέλος στο corollaclub σερφάροντας στο Internet ανακάλυψα την δυνατότητα των μπουζί ιριδίου και παρήγγειλλα από Θεσσαλονίκη από το street&circuit.biz αφού με ρώτησαν και τους είπα τον ακριβή τύπο του κινητήρα που φοράω τέσσερα NGK BKR5EIX-11 τα οποία θα παρακαλούσα κάποιος γνώστης του θέματος να μου επιβεβαιώσει ό,τι είναι τα κατάλληλα.
Επίσης έχω βάλλει ήδη μια φορά το πρόσθετο λαδιού Slick 50 και σκέφτομαι τώρα να ξαναβάλλω στην επόμενη αλλαγή λαδιών οπότε μήπως μπορεί να με συμβουλέψει κάποιος;
Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω για τον χώρο που μου δώσατε για να σχολιάσω, και κάνω με την ευκαιρία τον πρώτο μου χαιρετισμό σε όλους-ες τους-ις παλιούς-ιές χρήστες-ριες.
|