Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #7  
Παλιά 29-03-11, 18:49
Το avatar του χρήστη abstavros
abstavros Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 27-03-2011
Μοντέλο: Celica AT200/ST205 FWD
Περιοχή: Αλεξανδρούπολη
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 95
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 184
abstavros είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από agapiou Εμφάνιση μηνυμάτων
Σταύρε, χωρίς να έχω δει με τα μάτια μου, από πολύ φίλο πρώην κάτοχο rallye μαμά, με έχει πει ότι πήγαινε μαζί μέχρι τα πρώτα 400 μέτρα περίπου. Μετά ξεκολλάει η ts...
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από LISSAS Εμφάνιση μηνυμάτων
Στα "ψηλά", είναι δυνατή η TS. Το έχω διαπιστώσει και εγώ πιο παλιά (ευτυχώς όχι με τον άσχημο τρόπο)
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pavlosTS Εμφάνιση μηνυμάτων
Με φίλτρο - εξάτμιση τα saxo - rallye είναι πίσω με διαφορά.
Με φίλτρο πρόγραμμα και εξάτμιση (και σχεδόν όλα είναι έτσι ), η TS είναι μπροστά. Αν όμως δεν κάνεις καλή αλλαγή 2α ή καλή εκκίνηση τότε συμβαίνει αυτό που λέει ο agapiou, αλλά όχι για 400 μέτρα που έχει μπει και 4η.
Αν το saxo - rallye πάει 2ο στάδιο τότε το χαιρετάμε...
Αυτά έχω δει
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kosmas Εμφάνιση μηνυμάτων
Βεβαια αλλαζουν τα πραγματα οταν το rallye ειναι ξυλωμενο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra Εμφάνιση μηνυμάτων
Έχουν αναφέρει κάποια πράγματα ο agapiou και ο pavlosTS

OUPS!!!!
Ευχαριστώ παιδιά, δεν το είδα.

Και για να μπω στο κλίμα της προηγούμενης συζήτησης, στήθηκα με το Rav με ένα Golf 5 140ps (TSi, MSi δεν ξέρω), και δεν μπορώ να πω ότι τον έχασα......
Δεν λέω, ήταν μπροστά, αλλά όχι όσο περίμενα από turbo - compressor αυτοκίνητο με 300 kg λιγότερα.......