Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra
Είναι καθαρά θέμα προσωπικής κουλτούρας εάν θέλεις, άποψης, γενικότερης οδηγικής παιδείας που δεν έχει να κάνει με το τι οδηγάς. Έχω δει αναβάτες παπιού με πλήρη εξάρτηση και αναβάτες μηχανών χωρίς τίποτα ή με το κλασικό κράνος-πιάτο, χωρίς να είναι καν δεμένο, μόνο και μόνο για να μην τους γράψουν. Και πάνε και με χίλια... Και μετά γίνεται το μοιραίο και ψάχνουμε να βρούμε ποιος φταίει για το τροχαίο...
|
Μαζί σου. Δεν υπονόησα ποτέ ότι μόνο όσοι έχουν 1000+, έχουν παιδεία. Αναφέρθηκα γενικώς και, προφανώς, όταν γενικεύεις, δεν πέφτεις 100% μέσα. Αλλά ο κανόνας είναι αυτός. Οι εκ πεποιθήσεως αναβάτες έχουν ανεπτυγμένη οδηγική/μοτοσυκλετιστική συνείδηση σε σχέση με τους κατ'ανάγκη. Σαφώς υπάρχουν και οι εξαιρέσεις.
Πρόσεξε: ο τύπος που παίρνει τζίξξερ για να κατεβαίνει μικρολίμανο 4 μήνες το χρόνο δεν ανήκει στους μοτοσυκλετιστές που εννοώ. Επίσης, σπανιότατα θα δεις παπάκια με πλήρη εξοπλισμό και καλό κράνος. Αν συμβεί αυτό, 99% έχει μεγαλύτερο μηχανάκι
Συμφωνώ, όμως, ότι δεν έχει να κάνει με το μηχανάκι, αλλά με το άτομο. Πάμε παρακάτω.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra
Το πρόβλημα με τους αναβάτες δεν είναι οι μπαριέρες αλλά οι ορθοστάτες, οι πάσσαλοι δηλαδή επάνω στους οποίους στηρίζεται η μπαριέρα. Όλες οι λύσεις που έχουν να κάνουν με τους μανδύες των ορθοστατών δεν είναι λύσεις του στυλ "μαξιλάρια και παπλώματα". Είναι λύσεις οι οποίες έχουν δοκιμαστεί βάσει κάποιων κριτηρίων και έχει αποδειχθεί ότι προσφέρουν μια Α ασφάλεια. Το τσιμεντένιο στηθαίο, εκτός του ότι είναι αδύνατο να εφαρμοστεί παντού, δεν προσφέρει καμία ασφάλεια και απορροφητική δράση της πρόσκρουσης.
|
Ξανά, δεν τα απέρριψα ως λύσεις. Σαφώς και κάνουν δουλειά. Απλά είναι κάτι που δε θα δεις ΠΟΤΕ σε εφαρμογή στην Ελλάδα. Τουλάχιστον όχι σε αυτή τη διάσταση :P Πρότεινα το στηθαίο ως πιο εύκολα εφαρμόσιμο, όχι ως πιο αποτελεσματικό. Προφανώς και θα προτιμούσα να πέσω σε ένα κρεβάτι, αλλά δεν περιμένω καμία πολιτεία να το κάνει αυτό, πόσο μάλλον η δική μας. Επίσης, με σωστό σχεδιασμό/σχήμα, νομίζω κάνουν μια χαρά τη δουλειά τους. Ξαναλέω, δε θα σε σώσει αν καρφωθείς με 200, αλλά θα σηκωθείς αν πέσεις με 60. Από μπαριέρες παίζει να μην ξανασηκωθείς ποτέ, ακόμα και με 30.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra
Το πρόβλημα είναι ότι πολλοί αναβάτες θεωρούν ότι τα όρια ταχύτητας και οι κανόνες κυκλοφορίας ισχύουν μόνο για τα οχήματα που έχουν 4 τροχούς και άνω και όχι για τους ίδιους και τα οχήματά τους. Είναι δυνατόν να πηγαίνεις με 200 και να έχεις την απαίτηση να είσαι το ίδιο αντιληπτός από τους άλλους οδηγούς; Είναι δυνατόν, πηγαίνοντας με 200, να κάνεις σφήνες ανάμεσα από τα αυτ/τα και σε περίπτωση τροχαίου να φταίει μόνο ο οδηγός του αυτ/του; Νομίζω ότι κάποια πράγματα είναι δεδομένα ανεξάρτητα από τι οδηγάς και που το οδηγάς...
|
Μαζί σου και σε αυτό. Αλλά όλα είναι σχετικά. Τα 200 από μόνα τους δε λένε τίποτα. Ναι, είναι εκτός ορίου σε όλη τη χώρα, αλλά ανάλογα τις συνθήκες μπορεί να είναι απολύτως ασφαλής ταχύτητα. Μπορείτε να με φάτε τώρα γι'αυτό
Έχω τρακάρει 2 φορές. Και τις 2 με αυτοκίνητο. Και τις 2 γυναίκα οδηγός. Και τις 2 αποζημιώθηκα χωρίς 2η κουβέντα. Και έχω εμπειρίες από άλλες τόσες δεκάδες που τη γλύτωσα. Πίστεψέ με... ΔΕΝ ξέρουμε να οδηγάμε. ΔΕ νοιαζόμαστε για τον συνάνθρωπό μας. Προτιμούμε να σκοτώσουμε κάποιον, παρά να του παραχωρήσουμε προτεραιότητα. Ειδικά όταν μιλάμε για ένα τόσο εύθραυστο χρήστη του δρόμου, όπως ο μοτοσυκλετιστής... Οι εξαιρέσεις, δυστυχώς, είναι ελάχιστες.