Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από BLiTzER
Όσον αφορά το θέμα "μηχανόβιοι", είναι τεράστιο. Το μηχανάκι είναι ένα ευέλικτο, εύκολο και, κυρίως, φθηνό μέσο. Οποιοσδήποτε μπορεί να καβαλήσει ένα. Άλλος το κάνει επειδή δε βρίσκει πάρκινγκ στη δουλειά του, άλλος επειδή δουλεύει ντελίβερι, άλλος επειδή δεν έχει λεφτά να αγοράσει αυτοκίνητο, άλλος επειδή γουστάρει τα δίτροχα. Καταλαβαίνετε ότι στην τελευταία κατηγορία ανήκουν ελάχιστοι. Και, δυστυχώς, οι των υπόλοιπων κατηγοριών δεν ενδιαφέρονται να αποκτήσουν παιδεία, συνείδηση ή εξοπλισμό. Δε θα προχωρήσω βαθύτερα, αλλά νομίζω πιάνετε το νόημα. Αν τα αεροπλάνα ήταν διαθέσιμα σε όλους, όλοι οι ιπτάμενοι θα ήταν ηλίθιοι...
Με την ίδια λογική πάντως και δεδομένου ότι το 98% των κουτάκηδων εκεί έξω είναι αγνά ζώα, μπορούμε κάλλιστα να συμπεριφερόμαστε σε όλους το ίδιο.
|
Εγώ προσωπικά ανήκω στην κατηγορία του "οδηγώ δίκυκλο γιατί με εξυπηρετεί μέσα στη πόλη" για αυτό το λόγο έχω στη κατοχή μου scooter χαμηλού κυβισμού (125cc). Έχω οδηγήσει κατά καιρούς και μηχανές μεγαλύτερου κυβισμού. Διαφωνώ καθέτως με το θέμα ότι μοτοσυκλετίστικη παιδεία έχουν μόνο οι αναβάτες μηχανών μεγάλου κυβισμού και οι αναβάτες εκ συνειδήσεως. Είναι καθαρά θέμα προσωπικής κουλτούρας εάν θέλεις, άποψης, γενικότερης οδηγικής παιδείας που δεν έχει να κάνει με το τι οδηγάς. Έχω δει αναβάτες παπιού με πλήρη εξάρτηση και αναβάτες μηχανών χωρίς τίποτα ή με το κλασικό κράνος-πιάτο, χωρίς να είναι καν δεμένο, μόνο και μόνο για να μην τους γράψουν. Και πάνε και με χίλια... Και μετά γίνεται το μοιραίο και ψάχνουμε να βρούμε ποιος φταίει για το τροχαίο...
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από BLiTzER
Στο θέμα μας, οι μπαριέρες είναι δολοφονικές. Δε χρειάζονται μαξιλάρια και παπλώματα. Τσιμεντένια στηθαία με ΣΩΣΤΟ σχεδιασμό αρκούν. Όπως υπάρχουν σε αρκετούς δρόμους εντός χώρας. Δε θα σε σώσουν αν βρεις head-on με 200, αλλά δε θα σε αφήσουν ανάπηρο αν πέσεις από kill spill με 60.
|
Το πρόβλημα με τους αναβάτες δεν είναι οι μπαριέρες αλλά οι ορθοστάτες, οι πάσσαλοι δηλαδή επάνω στους οποίους στηρίζεται η μπαριέρα. Όλες οι λύσεις που έχουν να κάνουν με τους μανδύες των ορθοστατών δεν είναι λύσεις του στυλ "μαξιλάρια και παπλώματα". Είναι λύσεις οι οποίες έχουν δοκιμαστεί βάσει κάποιων κριτηρίων και έχει αποδειχθεί ότι προσφέρουν μια Α ασφάλεια. Το τσιμεντένιο στηθαίο, εκτός του ότι είναι αδύνατο να εφαρμοστεί παντού, δεν προσφέρει καμία ασφάλεια και απορροφητική δράση της πρόσκρουσης.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από BLiTzER
Επίσης, να σημειώσω ότι, κατά συντριπτική πλειοψηφία, τα δυστυχήματα αναβατών οφείλονται σε λάθος αυτοκινητιστή. Το επιχείρημα "δεν τον είδα επειδή πήγαινε με 160 αντί για 110" δεν αποτελεί επιχείρημα. Αν θέλετε μπορώ να ψάξω και για αριθμούς. Ευχαριστώ.
|
Το πρόβλημα είναι ότι πολλοί αναβάτες θεωρούν ότι τα όρια ταχύτητας και οι κανόνες κυκλοφορίας ισχύουν μόνο για τα οχήματα που έχουν 4 τροχούς και άνω και όχι για τους ίδιους και τα οχήματά τους. Είναι δυνατόν να πηγαίνεις με 200 και να έχεις την απαίτηση να είσαι το ίδιο αντιληπτός από τους άλλους οδηγούς; Είναι δυνατόν, πηγαίνοντας με 200, να κάνεις σφήνες ανάμεσα από τα αυτ/τα και σε περίπτωση τροχαίου να φταίει μόνο ο οδηγός του αυτ/του; Νομίζω ότι κάποια πράγματα είναι δεδομένα ανεξάρτητα από τι οδηγάς και που το οδηγάς...