
19-03-11, 22:38
|
|
|
Εγγραφή: 24-01-2007
Περιοχή:
Ambelogardens
Ηλικία: 56
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από agapiou
Μετά από χθεσινή συζήτηση με φίλους υγραεριοκίνητους, έμαθα ότι μηχανικός στη Θεσ/νίκη, πέρασε υγραέριο 5ης γενιάς σε πετρελαιοκίνητο φορτηγό. Απλά ρύθμισε την αναλογία καυσίμου, και ψεκάζει ταυτόχρονα πετρέλαιο και υγραέριο, σε κάποιο αντίστοιχο ποσοστό...
|
Να ρωτήσω κάτι ρε παιδιά;
Με δεδομένα ότι:
α) ένας σύγχρονος βενζινοκινητήρας (κύκλου Otto, ή περίπου) έχει γεωμετρικό λόγο συμπίεσης 11:1, και
β) ένας σύγχρονος πετρελαιοκινητήρας (κύκλου diesel) έχει γεωμετρικό λόγο συμπίεσης μεγαλύτερο από 22:1
-
Πώς είναι δυνατόν να κάνεις ανάμιξη του καυσίμου του ενός, με το καύσιμο του άλλου;
Εκτός αν μιλάμε για κατάσταση αντίστοιχη με εκείνη κατά την οποία προστίθεται βενζίνη στο πετρέλαιο για εκκίνηση σε συνθήκες εξαιρετικά χαμηλών θερμοκρασιών...
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|