Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #22  
Παλιά 19-03-11, 19:53
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 56 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 423
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Wink

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra Εμφάνιση μηνυμάτων
... αλλά μήπως επιβαρύνει κάποιον άλλο τομέα, π.χ. την άνεση; Μήπως γίνεται το αυτ/το πιο σκληρό; Μήπως πλέον τη κάθε ανωμαλία του δρόμου την αισθάνεσαι πιο έντονα; Με λίγα λόγια, μήπως επιβαρύνεται ο χαρακτήρας καθημερινής χρήσης του αυτοκινήτου που έχουμε μερικοί από εμάς;
Η επιβάρυνση της άνεσης είναι πολύ μικρότερη και σαφώς λιγότερο αισθητή από αυτή που αισθάνεσαι με τη χρήση ενός σετ σφιχτότερων αμορτισέρ/ελατηρίων.
"Συνέπειες" στην άνεση θα έχεις μόνο στις περιπτώσεις κατά τις οποίες "θα επιβάλλεται" στον ένα από τους δύο τροχούς του ίδιου άξονα να κινηθεί περισσότερο από τον άλλο (λακούβα, σαμάρι κλπ στον ένα μόνο τροχό).
-
Δεν είναι τυχαίο που κάποιες σπορ "σχολές" προτιμούν τη διατήρηση "μαλακού" συνδυασμού αμορτισέρ/ελατηρίων και τη χρήση σφιχτών αντιστρεπτικών, ώστε να βελτιώνουν την απόκριση και το κράτημα στις στροφές, ενώ διατηρούν την άνεση στις ευθείες.
-
Κοντολογίς, από πολλούς θεωρείται καλύτερο και σωστότερο να "σφίγγονται" οι αντιστρεπτικές και όχι ο συνδυασμός αμορτισέρ/ελατήριο.
ΥΓ1: Σαν λίγο πιο "περίεργος" προτιμώ να είμαι στο λίγο πιο σφιχτό, γενικώς...
ΥΓ2: Ελπίζω να σε βοήθησα Αντρέα...
ΥΓ3: Σε αυτό που -σωστά- λέει ο CTS03 (Χρήστος?), χοντρικά σφίξιμο εμπρός σημαίνει περισσότερη υποστροφή και σφίξιμο πίσω περισσότερη υπερστροφή. Μπακάλικα, δηλαδή, το σφίξιμο της αντιστρεπτικής ενός άξονα "ανεβάζει το όριο" του αντίθετου άξονα.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση