Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #19  
Παλιά 19-03-11, 18:33
CTS03 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 14-07-2005
Μηνύματα: 810
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 325
CTS03 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Skipi Εμφάνιση μηνυμάτων
Ο ιδιος γραφει εδω μεσα οτι οι αντιστρεπτικες δεν εκαναν δουλεια, μπορει να σου δινει μια πιο απολυτη αισθηση αλλα στην πραξη το αυτοκινητο δεν μπορεσε να δωσει κατι παραπάνω στις επιδοσεις του στην πιστα. Ευχαριστώ
Σε πίστα δεν πάω, αλλά από όταν έβαλα την πίσω αντιστρεπτική της TRD - μετά από μία περίοδο προσαρμογής - αισθάνομαι να ελέγχω/καταλαβαίνω πολύ καλύτερα (πιό οριακά) το αυτοκίνητο σε στροφές επαρχιακων δρόμων. Μάλλον επειδή είναι πιο επίπεδο.
Η θεωρία λέει ότι το "σφίξιμο" του πίσω άξονα, ελαφρώνει το πίσω μέρος στις στροφές, περιορίζει υποστροφικές τάσεις και ευνοεί υπερστροφικές.

Η πισω αντιστρεπτική μπαίνει πανευκολα και αισθανεσαι μεγάλη διαφορά. Καλό είναι να βάλετε τουλάχιστον την πίσω που βγάζει η TRD όσοι ψαχνεστε με την ανάρτηση.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη CTS03 : 19-03-11 στις 18:39.
Απάντηση με παράθεση