Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #10  
Παλιά 18-03-11, 13:56
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 56 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 421
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Cool

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra Εμφάνιση μηνυμάτων
... Οι κλισεις δε μπορώ να πω ότι μειώθηκαν αισθητά αλλά δε ξέρω τι θα γίνει όταν τα ρυθμίσω διαφορετικά (τώρα είναι 2 μπροστά 4 πίσω και μετά θα το βάλω στο 3 μπροστά 5 πίσω, όπως οι περισσότεροι που φοράνε τα ίδια). ...
Μειωμένες κλίσεις = Σφιχτότερες αντιστρεπτικές.
Η προσπάθεια μείωσης των κλίσεων του αμαξώματος με χρήση σφιχτότερου συνδυασμού αμορτισέρ/ελατηρίων, απλά κινείται προς λανθασμένη κατεύθυνση και επιβαρύνει το πλαίσιο -και το συνδυασμό αμορτισέρ/ελατηρίων- χωρίς λόγο.
-
Η παραπάνω πρόταση αποτελεί προσωπική μου άποψη και δεν είναι απαραίτητο να την ενστερνιστεί κάποιος.
Απλά, αν κάποιος εξετάσει τον τρόπο που λειτουργεί η ανάρτηση, πιστεύω πως θα καταλήξει στο ίδιο συμπέρασμα...
Καλές αλλαγές και καλορίζικη η νέα σου ανάρτηση...
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση