Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #3  
Παλιά 18-03-11, 08:18
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.116
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 889
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από CTS03 Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν πριν είχες τα εργοστασιακά αμορτισερ και δεν ήταν πεθαμένα όταν τα άλλαξες (τότε θα έβλεπες αλλαγή βάζοντας οτιδήποτε), θα ήθελα να ξέρω αν σου έκαναν σημαντική διαφορά τα KYB AGX ?

Σκεφτομαι τα KYB AGX σαν οικονομική λύση, αλλά θα είναι πεταμένα λεφτά αν δεν "σφίγγουν" αρκετά το αυτοκίνητο. Βασικά ο συνδυασμός TTE και εργοστασιακά με ενοχλεί μόνο στις γρήγορες/ανοικτές καμπές (>140), κάτι που συνήθως δεν με αφορά.
Για τα παλιά αμορτισέρ που λες, μόνο τα πίσω ήταν λίγο σε προχωρημένο στάδιο αχρηστίας, τα μπροστά ήταν μια χαρά. Βασικά, δεν μπορώ να έχω άποψη αυτή τη στιγμή για τα AGX αφού τα φοράω σχεδόν 500 χλμ. και δεν τα έχω πιέσει ούτε έχω παίξει με τις ρυθμίσεις ακόμα, αφού πρέπει να τα αφήσω στις εργοστασιακές ρυθμίσεις για περίπου 1.000 χλμ. Αλλά ακόμα και έτσι, είναι η μέρα με τη νύχτα τα μαμά αμορτισέρ+ελατήρια ΤΤΕ που είχα πριν με AGX+ελατήρια ΤΤΕ που έχω τώρα. Σίγουρα έδεσε περισσότερο το αυτοκίνητο, έγινε πιο άνετο αφού δεν κοπανάει σε κάθε λακκούβα όπως πριν. Οι κλισεις δε μπορώ να πω ότι μειώθηκαν αισθητά αλλά δε ξέρω τι θα γίνει όταν τα ρυθμίσω διαφορετικά (τώρα είναι 2 μπροστά 4 πίσω και μετά θα το βάλω στο 3 μπροστά 5 πίσω, όπως οι περισσότεροι που φοράνε τα ίδια). Γενικώς πάντως θεωρώ ότι είναι από τις καλύτερες επιλογές και με δεδομένο και το κόστος τους. Αλλά όπως έχω πει και πάλι, είναι καθαρά θέμα επιλογών, απαιτήσεων και πρωτεραιοτήτων του καθενός.
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση