Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt
Εγω φιλε μου οπως εχως ξαναγραψει στπ παρελθον απο το βαρελακι της SIMOTA που θεωρειται Copy του BMC στο 1.6 Megane μου εβγαλα απο 108 αλογα και 14,4 κιλα ροπης απο φιλτροχοανη ομως και οχι μαμα(δεν ξερω ποτε ποσα θα εβγαζα μαμα)πηγα στα 112 και στα 15,2 κιλα ροπης!Στις ιδιες στροφες οι μεγιστες τιμες και εννοειται στο ιδιο δυναμομετρο!
Δηλαδη +4αλογα και +0,8 κιλα ροπης!
Μπορει σε συγκριση με μαμα η διαφορα να ηταν πιο μικρη γιατι η φιλτροχοανη δεν ηταν και η καλυτερη!
Παντως η ουσια ειναι οτι με 120 Ευρω που εχει NEW και με 60 που το πηρα εγω μεταχειρα ειναι καλο Value For Money!
Θεωρητικα το BMC ειναι καλυτερο!Εμενα που ειπαν να βγαλω το SIMOTA και να βαλω BMC!
Οσον αφορα την τοποθετηση βρες το ιδανικο σημειο να τραβας οσο πιο κρυο αερα γινεται!Εγω του εδωσα αερα κρυο απο την εργοστασιακη σκουπα που επιανε μπροστα στην μετωπη!Δεν παιρνει βεβαια μεγαλη ποσοτητα ΑΛΛΑ ειναι 100% κρυος αερας απ'εξω!
Οσον αφορα την δυναμομετρηση σε Ζ3Μ δεν μπορει να γινει καμια συγκριση με μοτερ τετοιου επιπεδου σε σχεση με τα 1400 και τα 1600!Θεωρω τα δικα μου νουμερα ειναι αρκετα ρεαλιστικα και ακρως ικανοποιητικα!
Επισης σε σχεση με την φιλτροχοανη δεν κανει καθολου φασαρια αλλα σε σχεση με ελευθερο φιλτρο στο μαμα φιλτροκουτι κανει σαφως περισσοτερη!
|
σωστος σε ολα ,οσον αφορά το Ζ3Μ σαφως και ενα 1400αρι δεν μπορει να παρει 20 αλογα απο φιλτρο ,εκτος αυτου ,το Ζ3Μ ηταν ηδη τσιπαρισμενο,πριν μπει το simota carbon οποτε αθροιστικα υπηρχε ενα κερδος παραπανω,εγω ειπα οτι σχετικα αναλογικα ισως και το 4zz να παιρνει 4-5hp ή αλλιώς +5% αποδοση σε γενικες γραμμες κατι που επιβεβαιωνεις κι εσυ με τις μετρησεις σου
τελειως φιλικα