Θέμα: 111 FORUM
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
απαντηση
  #1027  
Παλιά 11-02-11, 17:33
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 279
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
απαντηση

Το χειροφρενο στις 111 ΔΕΝ ΡΥΘΜΙΖΕΤΑΙ...Το εχω ξαναπει...Το εχω ρωτησει σε 3 αντιπροσωπειες...Οσο και να φαγωθουν τα τακακια τα ''κλικ'' που κανει το χειροφρενο μενουν παντα σταθερα διοτι ειναι αυτορρυθμιζομενο...Την βιδα που λεει ο Νικηφορος κανονικα ΔΕΝ τη πειραζουμε διοτι ΔΕΝ ειναι για τη ρυθμιση που θα νομιζε κανεις...Ο λογος υπαρξης της ειναι για την τοποθετηση καινουργιων ντιζων αν κοπουν οι παλιες...Επειδη υπαρχουν ανοχες στο μηκος των ντιζων υπαρχει αυτη η βιδα για να σεταριστουν οι νεες ντιζες που θα τοποθετηθουν...Οταν σεταριστουν οι νεες ντιζες τοτε αυτη τη βιδα δεν τη ξαναπειραζουμε...
Δινω επισης παρακατω το setup του χειροφρενου για τις COROLLA 111 για οποια παιδια το χρειαστουν για να δουν αν το χειροφρενο τους λειτουργει πραγματικα σωστα...
Συμφωνα με το βιβλιο του κατασκευαστη το οποιο αναφερει:

''Η ρυθμιση του χειροφρενου πρεπει να ειναι 4-7 δοντια οταν αυτο ειναι τραβηγμενο με δυναμη 196Newton.''

Επιπλεον για το φρενο:

''Ελαχιστη αποσταση πενταλ απο το δαπεδο με το πενταλ πατημενο με πιεση 490Ν με τον κινητηρα σε λειτουργια: 75mm.
Tζογος πενταλ 1-6mm.
Τυπος υγρου φρενου: TOYOTA SAE J1703, FMVSS No.116 DOT3''

Επισης:

Στο δοχειακι των υγρων φρενων μεσα στο μηχανοστασιο αναφερει ξεκαθαρα:
''ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΤΕ ΜΟΝΟ ΓΝΗΣΙΟ ΥΓΡΟ ΤΗΣ TOYOTA...Μη χρησιμοποιητε αλλες μαρκες υγρου φρενου...''

Αυτα οσον αφορα το συστημα πεδησης και ακινητοποιησης συμφωνα με την Toyota Motor Corporation κατα γραμμα για τη πραγματικα ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΣΦΑΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΑΣ.
Απάντηση με παράθεση