Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #14  
Παλιά 07-02-11, 20:59
Το avatar του χρήστη Χρηστος
Χρηστος Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 13-06-2004
Μοντέλο: carina e 20v st
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 1.397
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 396
Χρηστος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ltsantar Εμφάνιση μηνυμάτων
Νομίζω Πέτρο πως κάτι δεν δουλεύει σωστά στο οργανάκι σου.Σκέψου πως η θερμοκρασία λαδιού είναι πάντα μεγαλύτερη από του νερού στο ταξίδι μετά τα πρώτα χιλιόμετρα και αφού ζεσταθεί ο κινητήρας.Ο δείκτης θερμοκρασίας νερού είναι γύρω στους 90 βαθμούς άρα λίγο πιο ψηλά πρέπει να είναι του λαδιού.Έχω δει καλοκαίρι,φορτωμένος και σε ανάβαση 108-110 βαθμούς,βέβαια σε φυσιολογικές συνθήκες με ζέστη είναι 90-95 βαθμούς και με κρύο 80-83 βαθμούς. Κάπου εκεί πρέπει να είναι οι θερμοκρασίες λαδιού του κινητήρα.Ας μην ξεχνάμε επίσης ότι δεν πρέπει να πιέζουμε το μοτέρ αν το λάδι δεν φτάσει τους 75-80 βαθμούς.Άρα λοιπόν εσύ δε θα έπρεπε σχεδόν ποτέ να πιέσεις το μοτέρ σου με τις θερμοκρασίες που σου δείχνει.Νομίζω ότι οι ενδείξεις μου είναι απολύτως φυσιολογικές.


σωστος ο λεο!το λαδι πρεπει να ειναι απο 80 και πανω για να γινεται και σωστη λιπανση, βεβαια μεχρι ενα οριο των 110c..μετα γινεται νερακι
__________________
Ατμοσφαιρα και τα μυαλα στους κοφτες!!!!!!
Απάντηση με παράθεση