Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #2  
Παλιά 07-02-11, 17:11
Το avatar του χρήστη ltsantar
ltsantar Offline:
 
Εγγραφή: 31-01-2008
Ηλικία: 59
Μηνύματα: 136
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 226
ltsantar είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Νομίζω Πέτρο πως κάτι δεν δουλεύει σωστά στο οργανάκι σου.Σκέψου πως η θερμοκρασία λαδιού είναι πάντα μεγαλύτερη από του νερού στο ταξίδι μετά τα πρώτα χιλιόμετρα και αφού ζεσταθεί ο κινητήρας.Ο δείκτης θερμοκρασίας νερού είναι γύρω στους 90 βαθμούς άρα λίγο πιο ψηλά πρέπει να είναι του λαδιού.Έχω δει καλοκαίρι,φορτωμένος και σε ανάβαση 108-110 βαθμούς,βέβαια σε φυσιολογικές συνθήκες με ζέστη είναι 90-95 βαθμούς και με κρύο 80-83 βαθμούς. Κάπου εκεί πρέπει να είναι οι θερμοκρασίες λαδιού του κινητήρα.Ας μην ξεχνάμε επίσης ότι δεν πρέπει να πιέζουμε το μοτέρ αν το λάδι δεν φτάσει τους 75-80 βαθμούς.Άρα λοιπόν εσύ δε θα έπρεπε σχεδόν ποτέ να πιέσεις το μοτέρ σου με τις θερμοκρασίες που σου δείχνει.Νομίζω ότι οι ενδείξεις μου είναι απολύτως φυσιολογικές.
Απάντηση με παράθεση