Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #1263  
Παλιά 06-02-11, 22:53
Το avatar του χρήστη mlt184
mlt184 Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 17-02-2009
Μοντέλο: corolla G6 f/l
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 746
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 278
mlt184 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MARMEL Εμφάνιση μηνυμάτων
ναι δεν ειναι τπτ...

απλα θα πρεπει να βαλεις 4 αποστατικες ροδελες σε ολον τον πλαστικο πυργο του συστηματος του λεβιε ωστε να σηκωθει ολο πιο ψηλα για να μην βρει στο σασι το ηδη πιο μακρυ αξονακι του λεβιε...



δηλαδη περιπου 2cm θα το σηκωσω με τις ροδελες? μετα υπαρχει προβλημα αν το κατεβασω απο την πανω μερια για να μην φτασει μεχρι το radio ο λεβιες η' θα χασω τις ταχυτητες και θα γινει "βαρυς" ο λεβιες?

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MARMEL Εμφάνιση μηνυμάτων
ναι δεν ειναι τπτ...


επισης αν σκυψεις κατω στο πεταλι του συμπλεκτη υπαρχει ενα σπειρωμα Μ6 στο σασι εκει που τερματιζει το πεταλι. μπορεις να βαλεις μια βιδα Μ6 εκει και να ρυθμισεις τη διαδρομη του συμπλεκτη σου. ετσι κερδιζεις ελαχιστο χρονο απο τις αλαγες μιας και δεν τερματιζει βαθια κατω το πεταλι. δεν φτανει εως το σασι δλδ να τερματισει. γιατι να χανεις 20mm στο πατημα του συμπλεκτη και 20mm στην επαναφορα απο την διαδρομη?
δεν θα γινει πολυ βαρυς ο συμπλεκτης...αλλιως αξιζει να το κανω κι αυτο....

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη sotoskap : 06-02-11 στις 23:02. Αιτία: Συγχώνευση Posts
Απάντηση με παράθεση