Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #6  
Παλιά 30-01-11, 15:39
mpesikos Offline:
 
Εγγραφή: 20-03-2008
Μοντέλο: CTS
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 1.896
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 401
mpesikos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi Εμφάνιση μηνυμάτων
Αυτος ειναι ο λογος που οταν απελευθερωνουμε την εξατμιση σ ενα αυτοκινητο τοτε στο 95% των περιπτωσεων ο κινητηρας ΚΟΒΕΙ...Ειναι παααααρα πολυ δυσκολο να φτιαχτει μια εξατμιση που να αποδιδει καλυτερα απ την εργοστασιακη...Αυτος ειναι και ο λογος που το υπολοιπο 5% των εξατμισεων που πραγματικα αποδιδουν καλυτερα απ την εργοστασιακη ειναι ΥΠΕΡΠΑΝΑΚΡΙΒΕΣ...Υπαρχουν πολυ ''λεπτες'' ισορροπιες στο θεμα εξατμιση...
ε νομιζω εισαι λιγο λαθος..
οκ δεχομαι οτα μερικα αυτοκινητα εχουν καλη εξατμηση και δεν πρεπει να βαζεις χερι αλλα αυτο υσχιει πιο πολυ στα ατμοσφαιρικα(τουοτα honda πχ)
τα τουρμπο οταν τους αλλαζεις εξατμηση περνουν τα πανω τους..
μην ξενας οτι για λογους ριπων μπορει και να ειναι πνιγμενο με την εργωστασιακη.
τωρα για αυτο που λες για τις επονιμες εξατμησεις,ευτο που εχω καταλαβει εγω ειναι οτι απλα δεν εχουν περιτες κολισεις-κουρμπες.εγω προτιμω παντως μια φτινη φτιαχτη αντιγραφη και ας μου δινει λιγα πιο λιγα απο την επονυμη.
μου μενουν τα χρηματα
Απάντηση με παράθεση