Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX
τα τελειως απλα μπουζι καλο ειναι να τα αλλαζεις γυρω στα 8000-10000 χλμ αν θελεις να αποδιδουν παντα τα μεγιστα....μπορεις να τα αλλαξεις κ αργοτερα μεχρι 15000χλμ αλλα εκει θα τα χουν φτυσει ....τα ιριδιου η πλατινας βγαζουν 40000-60000χλμ,ειναι μεγαλυτερης αντοχης...και τελος τα ιριδιου "racing" ειναι βελτιωτικα...κοστιζουν ποιο ακριβα απο ολα ,δινουν μια ελαφρια καλυτερη ευστροφια-επιταχυνση και τα αλλαζεις max 20000χλμ
οσο καθυστερεις να αλλαξεις μπουζι ,λογω φθορας τους δεν παραγουν το ιδιο καλη σπιθα...χειροτερευει η ποιοτητα καυσης ,αρχιζεις να εχεις αυξημενη καταναλωση πεσμενη ιπποδυναμη..,ακαυστες βενζινες στην εξατμιση..οταν τα παιξει τελειως το μποθζι παυει να παραγει σπιθα και ρεταρει ο κυλινδρος
|
Τα "απλά" μπουζί για τα VVT-i (1.4, 1.6, & 1.8) με τύπο K16R-U11 μάρκας DENSO και κωδικό ανταλλακτικού 90919-01164 η ΤΟΥΟΤΑ τα αλλάζει σύμφωνα με το πρόγραμμα συντήρησης κάθε 60.000χλμ. Καλό είναι να αλλάζονται πιο νωρίς δλδ κάθε 30.000χλμ αλλά ΟΧΙ και κάθε 10.000χλμ είναι ΠΑΡΑ πολύ νωρίς.
Ακόμα και στις 30.000 χλμ είναι μια χαρά δεν έχουν αλλοιώσεις!!
Τα ιριδίου της ΤΟΥΟΤΑ πάλι τα δίνουν κάθε 90.000χλμ. Αυτά αν αλλαχθούν στις 60.000 χλμ πάλι ειναι ΟΚ!!
Αυτά προτείναμε και στους πελάτες οταν δούλευα στην ΤΟΥΟΤΑ