Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #28  
Παλιά 27-01-11, 13:29
yuha Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 20-01-2007
Μηνύματα: 32
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 229
yuha είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ούτε για τον Μότη ήταν τα σχόλια.
Αν κατάλαβα καλά τα σχόλια ήταν για την rspec που είναι εισαγωγέας των προϊόντων αυτών, όπου απλά ο τύπος έχει μπλέξει την βούρτσα με την ........ σύμφωνα με την εξήγηση που έδωσε.
Το πλακάκι κάνει αυτό που σας έγραψα παραπάνω.
Οι φλάτζες σαν της hondata είναι για μείωση της μετάδοσης θερμότητας στην εισαγωγή. Δύο τελίως διαφορετικά πράγματα!
Πλακάκια για πεταλούδες βγαίνουν και για αυτοκίνητα με πλαστική πολλαπλή οπότε δεν είναι για τις θερμοκρασίες.

Όπως και να 'χει τέτοια βελτιωτικά τα θεωρώ ως τον ευκολότερο τρόπο που κάποιοι "κινέζοι" ή κινέζοι έχοντας ένα τόρνο cnc προσπαθούν να βγάλουν μεροκάματο.
Είναι σαν τις εκατοντάδες ενισχύσεις του αμαξώματος που κυκλοφορούν για κάθε αυτοκίνητο. Είπαμε 2 μπάρες θόλων καλές είναι, αλλά από εκεί και πέρα εκτός από βάρος πολλές φορές είναι και επικίνδυνες.

Είναι το κλασικό αρχαίο παν μέτρον άριστο ή το πιο σύγχρονο είπαν της γριας να χέσει και εκείνη ξεκωλιάστηκε.

Όποιοί έχετε πραγματικά όρεξη να κάνετε πράγματα δοκιμάστε "αντρικά" αξεσουάρ και αφού έχετε άγραφους εκκεντροφόρους και συμπίεση κοτσάρετε πάνω στο 2zz και 4 σώματα και την ανάλογη εξάτμιση να γίνεις χαμός και αφήστε τα πλακάκια και τις μ@λακίες!!!!
Απάντηση με παράθεση