Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #38  
Παλιά 26-01-11, 15:41
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Οπως εγραψα, μετα απο δοκιμες στην Αμερικη αποδειχτηκε πως η πλαστικη ηταν καλυτερη σε αποδοση λογω χαμηλοτερης θερμοκρασιας εισερχομενου αερα.
Η μεταλλικη ειναι καλυτερης αντοχης και συνιστάται για πιο πολλα ζορια πχ αν θελεις να τουρμπισεις κτλπ.
Συν οτι η πεταλουδα που κουμπωνει επανω της ειναι μικροτερης διαμετρου και θα πρεπει να φτιαχνεις πλακακια και ανταπτορες για να κουμπωσεις την 1.8 πεταλουδα.

Πιστευω πως για τα δικα μας μοτερ, η μετταλική πολλαπλη ειναι τσαμπα κοπος και εξτρα χρήμα.
Αποψη μου βεβαια...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση