Οπως εγραψα, μετα απο δοκιμες στην Αμερικη αποδειχτηκε πως η πλαστικη ηταν καλυτερη σε αποδοση λογω χαμηλοτερης θερμοκρασιας εισερχομενου αερα.
Η μεταλλικη ειναι καλυτερης αντοχης και συνιστάται για πιο πολλα ζορια πχ αν θελεις να τουρμπισεις κτλπ.
Συν οτι η πεταλουδα που κουμπωνει επανω της ειναι μικροτερης διαμετρου και θα πρεπει να φτιαχνεις πλακακια και ανταπτορες για να κουμπωσεις την 1.8 πεταλουδα.
Πιστευω πως για τα δικα μας μοτερ, η μετταλική πολλαπλη ειναι τσαμπα κοπος και εξτρα χρήμα.
Αποψη μου βεβαια...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|