Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από κωνσταντίνος
το Δεύτερο σταματάει ποιο εύκολα.
Γιατι λόγω τον τριβών ειδικά μέσα στους κιλίνδρους του μοτέρ καταναλώνετε πολύ μεγάλο ποσώ κινητικής ενέργειας (σε θερμική) το οποίο αν δεν είναι συμπλεγμμένη η μηχανή πρέπει να το ασκήσουν τα τακάκια των φρένων απο την στιγμή που το βάρος του αυτοκινήτου [με η χωρίς σύμπλεξη είναι 250 κιλά (Ε12)]
|
ξεχνάς ότι λόγω αδράνειας των κινούμενων μερών του συστήματος μηχανής-βολάν-σασμάν η επιβράδύνση στην μονάδα του χρόνου είναι πιο αργή από αυτην των τροχών οι οποίοι συμπαρασύρονται από το εν λόγω σύστημα. Άλλωστε, αυτή είναι και η θεμελιώδης χρησιμότητα του βολάν= α)να παρέχει ομοιομορφία στρέψης και β) αποθηκεύει κινητική ενέργεια από τον κύλινδρο σε χρόνο καύσης-εκτόνωσης, την οποία επιστρέφει-μεταφέρει στους άλλους κυλίνδρους που βρίσκονται σε εισαγωγή-συμπίεση-εξαγωγή.
Ή κάπως έτσι συμβαίνει...