Πάρε μοτέρ από τροπέτο. Θα δεις τα χλμ του καντράν και την γενική κατάσταση του μηχανοστασίου που θα μαρτυράει πολλά... Επίσης, πήγαινε με κάποιον γνωστό μηχανικό (κατα προτίμηση ΤΟΥΟφιλ) ο οποίος θα κοιτάξει σε συγκεκριμένα σημεία (πχ τάπα λαδιού, δίκτυο ψύξης κλπ) και θα αποφανθεί σχετικώς.
Εμείς, έτσι κάναμε με του αδερφού μου το gt, και λυπηθήκαμε που το λύσαμε για έλεγχο γιατί ήταν "χαρτί". Έβγαλε και 170 HP με 25άρα στο dyno Iανουαρίου του club!!!!
__________________
ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΑΙΜΩΝ!!!!
|