Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #4  
Παλιά 26-01-11, 00:18
Το avatar του χρήστη monkey
monkey Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 03-10-2006
Μοντέλο: corolla ts 2002
Περιοχή: αθηνα
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 59
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 234
monkey είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
τα προιοντα της P2R τα εισαγει στην Ελλαδα ο rspec στην ηλιουπολη . τον πηρα τηλ για να τον ρωτησω αν εχει δει σε ταπερ τα νουμερα που λεει στο site και μου εξηγησε σε γενικες γραμμες τι θα πρεπει να περιμενουμε απο το πλακακι. στην ουσια αυτο που κανουν τα πλακακια αυτα ειναι οτι ακριβως κανουν και οι πλαστικες φλαντζες της hondata αλλα με πολυ καλυτερη αποδοση . τις 'σκετες' τις βαζουν σε ταπερ που φορουν compressor kit χωρις intercooler και σε ταπερ που φορουν κιτ εισαγωγης με ανοικτη χοανη. στην ουσια αυτο που κανει ειναι να κραταει την πεταλουδα σε χαμηλοτερη θερμοκρασια απο οτι εχει η πολλαπλη εισαγωγης σε παρατεταμενη σκληρη χρηση. αυτο το καταφερνει λογο υλικου (αεροπορικο αλουμινιο) και λογο παχους (3/4 ιντζας) αλλα και με την καταργηση της υγροψηξης της πεταλουδας.
τα πλακακια με το σπειρωμα τα χρησιμοποιουν σε βελτιωσεις με νιτρο και turbo διοτι ειναι καλη θεση για τα μπεκ νιτρου η καυσιμου.
τον ρωτησα βεβαια αυτο που σκεφτεστε ,αν μεσα στην λαυρα του κινητηρα ειναι δυνατον να εχουμε διαφορα θερμοκρασιας της πεταλουδας με την πολλαπλη και μου απαντησε οτι στο δυναμομετρο η πολλαπλη δεν ακουμπιεται ενω η πεταλουδα ειναι χλιαρη.
συμπερασμα το πλακακι στην ουσια βοηθαει στο να μην υπαρχει πτωση αποδωσης του κινητηρα σε παρατεταμενη σκληρη χρηση. η επομενη κινηση ειναι να γεφυρωσω τα κολαρα που πανε απο τον κορμο στην πεταλουδα ωστε να σταματησει να περνα παραφλου απο την πεταλουδα και να βαλω το πλακακι , θα βαλω και φωτο. μετα παμε για επαναπρογραματισμο του PFC οποτε ειναι ο Μοττης Ελλαδα (εχω κανει και κατι αλλα και χρειαζεται επαναπρογραματιμο οπωσδηποτε) και θα σας πω τα συμπερασματα απο το δυναμομετρο.
αν βρω και θερμομετρο με laser θα βαλω και φωτο με θερμοκρασιες της χοανης ,της πεταλουδας και της πολλαπλης να δουμε τι γινεται.
τωρα που το θημηθηκα οταν πρωτοεβαλα τον PFC και το αμαξι ηταν στο δυναμομετρο για καμια ωρα σε ενα περασμα ειδα 6 ιππους πτωση και του ειπα του Μοττη τι εγινε και πεσαμε και μου ειπε δεν πεσαμε θα το αφησουμε λιγο να ηρεμησει το μοτερ και συνεχιζουμε και οντως μετα επανηλθε . αρα στο δυναμομετρο θα ζητησω μερικα περασματα εξτρα να δω αν τωρα ειπαρχη πτωση στην αποδοση και ποσο και σας ενημερωνω.
λιγη χρονικη υπομονη ομως γιατι μας τελειωσαν τα μπικικινια.
Απάντηση με παράθεση