Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #5  
Παλιά 24-01-11, 14:20
LISSAS Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 06-06-2007
Μοντέλο: 111 vv-T-i
Περιοχή: Λεκανοπέδιο
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 822
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tsport192 Εμφάνιση μηνυμάτων
Το μοτέρ παράγει μόνο όταν δίνει γκάζι, αλλιώς λειτουργεί παράλληλα με την πέδηση. Άλλωστε ποιος ο λόγος να κατεβάσεις και μια ταχύτητα όταν θέλεις να φρενάρεις πιο γρήγορα?

Μην ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε.... Φιλικά πάντα....
Μιλάμε πάντα για φρενάρισμα πανικού, για άμεση ακινητοποίηση. Όχι για απλή επιβράδυνση (εδώ συμφωνούμε).
1)Καταρχήν, το μοτέρ στροφάρει πχ 3000 rpm και του ζητάμε σε κλάσμα δευτ/του να πάει στο 0!!! = κάποια επιπλέον μέτρα...
2)κάτω από τις 1000 στροφές έχεις ψεκασμό για την διατήρηση του ρελαντί (άρα και κάποια ώθηση).

Μέχρι να πατήσεις συμπλέκτη, να κατεβάσεις (αν κουμπώσει λόγω πανικού), να αφησεις...
Τέλος πάντων, αυτή είναι η γνώμη μου που προέκυψε από εμπειρίες άμεσου φρεναρίσματος και συμβουλή συγγενών επαγγελματιών οδηγών ταξί...
Φιλικά...

Και στην τελική, αν το λύσουμε τώρα το θέμα, στην κοπή πίτας τι θα συζητάμε???
__________________
ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΑΙΜΩΝ!!!!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη LISSAS : 24-01-11 στις 14:45.
Απάντηση με παράθεση