Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tsport192
Το μοτέρ παράγει μόνο όταν δίνει γκάζι, αλλιώς λειτουργεί παράλληλα με την πέδηση. Άλλωστε ποιος ο λόγος να κατεβάσεις και μια ταχύτητα όταν θέλεις να φρενάρεις πιο γρήγορα?
Μην ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε.... Φιλικά πάντα....
|
Θα συμφωνησω κ με τους δυο σας γιατι εχετε κ οι 2 δικιο αλλα στα σημεια κ εξηγουμε: Σε ενα αποτομο φρεναρησμα με πατημενο τον συμπλεκτη τα φρενα σταματουν τον ογκο χωρις αλλη βοηθεια. Με τον συμπλεκτη απατητο ομως τοτε νε μεν θεωριτικα βοηθαει κ το μοτερ με το σαζμαν αλλα σε απολυτους χρονους επιβραδυνσης μονο τοτε ειναι επιβαρυσνη στα φρενα. δλδ... σε απλο φρεναρισμα με αρκετη αποσταση φρεναρισματος το μοτερ κοβει κ αυτο μαζι. Σε φρεναρισμα πανικου ομως οπου οι τροχοι απο πχ. 100χαω πεφτουν στα 1-2χαω λογο abs σε 1 δευτερολεπτο τοτε το μοτερ δεν βοηθαει αλλα επιβαρυνει γιατι απλα το μοτερ δεν ριχνει ποτε τοσο γρηγορα τις στροφες του. κ εκτος αυτου κανενα μοτερ δεν μπορει ουτε με 1η ταχητητα να παει με 2χαω ποσο μαλον με 4η η 3η η 5η ταχυτητα στο σαζμαν.ελπιζω να κατανοησατε το σκεπτικο κ να μην σας μπερδεψα περισσοτερο.