Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #7  
Παλιά 24-01-11, 13:03
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Βασικα η πλαστικη πολλαπλη εχει καλυτερη ροή απο την μεταλλικη. Το εχουν αναφερει και σε καποιο αρθρο.

Νομιζω ολα τα vvti εχουν AFM (air flow meter). Αυτο εννοεις οταν λες MAP? Αλλα οχι πανω στην πεταλουδα.

Τελος, θελεις να βαλεις πεταλουδα απο 1ΖΖ σε πολλαπλη 4ΖΖ? (Αν εχω καταλαβει καλα δλδ). Γιατι αυτο? Πιστευω δεν θα δεις διαφορα στο αποτελεσμα ετσι. Παλι ο ιδιος αερας θα μπαινει στο μοτερ.
Για να δεις καποια διαφορα στον ογκο εισερχομενου αερα πρεπει λογικα να αλλαξεις και την πολλαπλη. Να τα βαλεις πακετο δλδ.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση