Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #20  
Παλιά 21-01-11, 16:47
Το avatar του χρήστη κωνσταντίνος
κωνσταντίνος Offline:

Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 25-03-2006
Μοντέλο: E12
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 1.022
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 339
κωνσταντίνος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από LISSAS Εμφάνιση μηνυμάτων
Η κατάσταση επιβαρύνεται όταν, σε φρενάρισμα πανικού, ξεχνάμε να βγάλουμε την ταχύτητα. Λόγω αδράνειας περιστροφής του μοτέρ, σπρώχνει το αυτ/το και επιμηκύνει το φρενάρισμα...
Σε καταβάσεις, καλός είναι ο έλεγχος του αυτ/του με την μηχανή για ελεγχόμενη επιβράδυνση, αλλά όχι σε άμεσο φρενάρισμα!!!!

Νομίζω οτι κάνεις λάθος. Δεν έχει σχέση αν φρενάρεις απότομα. Όταν έχεις την μηχανή συμπλεγμένη είναι καλύτερα γιατι για να πατίσεις φρένο αφήνεις το γκάζι και δεν υπερισχύει καμία αδράνεια αλλά κερδίζεις στο φρενάρισμα απο το βάρος της μηχανής το οποίο επεμβένει άμεσα στους τροχούς διαμέσου του σαζμάν.

Με λίγα λόγια τι είναι ποιο εύκολο να περιστρέψεις μόνο τις ρόδες ή τις ρόδες μαζί με το σασμάν και όλο το μοτέρ ;

σκέψου το.
__________________


Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !

Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη κωνσταντίνος : 21-01-11 στις 16:54.
Απάντηση με παράθεση