Σεβαστή η άποψη του καθενός. Η αλήθεια,κατά τη γνώμη μου, είναι ότι ακόμα και αυτοί που έχουν αντιπροσωπείες (τουλάχιστον) οι περισσότεροι ξεκίνησαν τα πρώτα τους εργασιακά βήματα στα πεζοδρόμια...Το σωστό είναι να υπάρχει σεβασμός στον πελάτη μια φορά παραπάνω τώρα στις δύσκολες οικονομικά εποχές που ζούμε από όλους τους.
Το σημαντικότερο όμως είναι κάποιος μηχανικός να κερδίσει την εμπιστοσύνη σου!!!
Εγώ προσωπικά πάω στην αντιπροσωπεία Τoyota Άγγελος και θα συνεχίσω να πηγαίνω εκεί!όχι γιατί μου περισσεύουν απλά γιατί από πράξεις τους,εμένα προσωπικά, έχουν κερδίσει εμπιστοσύνη μιας και η οικογένειά μου είναι πελάτες του από το 1978 χωρίς ποτέ κανένα παράπονο.αλλά ίσως να είμαι εξαίρεση....
Οπότε το καλύτερο είναι να σκανάρουμε τους πάντες είτε του "σαλονιού" είτε του "πεζοδρομίου", πριν πάρουμε την απόφαση να τους εμπιστευτούμε να βάλουν χέρι στα αυτοκίνητά μας...
ΥΓ: Συγγνώμη αν κούρασα με το μήνυμα-έκθεση....
