Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
Οπότε δεν μιλάμε και για κόστος στα 1400 ευρώ αλλά ΠΟΛΛΑΑΑΑ παραπάνω! και ξαναλέω ότι 2 που είχα βρει για 5ης γενιας μου είπαν ο ενας 2000 και πάνω και δεν ήταν σίγουρος για το κόστος και ο άλλος στις 2.500 ευρώ!!!! όσοι μιλάνε για κόστος κάτω από 1600-1800 δεν είναι 5ης γενιάς! τελικά για το θέμα με το αβανς κανείς δεν ξέρει να μου πει?
|
Tι ακριβως δεν καταλαβες Νικηφορε?σε ολα τα αμαξια πειραζετε το αβανς ειτε μεσω προγραμματος ειτε χειροκινητα.Στο υγραεριο θελεις λιγη προπορεια για να δουλεψει αριστα.οσο για το κοστος καλυτερα να το πληρωσεις μια και καλη και να ξεμπερδευεις.Εξαλλου αν αποφασισεις να πουλησεις το αμαξι βγαζεις την εγκατασταση υγραεριου και την περνας στο επομενο σου αμαξι.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από agapiou233
Ενημερωτικά, στο power αυτού του μήνα, έχει ένα skoda octavia 5 rs, με κινητήρα tsi, με υγραέριο 4ης γενιάς...
Στο δυναμόμετρο η βενζίνη έδειξε 314 άλογα με 38,3 κιλά ροπής, ενώ με υγραέριο 312 άλογα με 37,9 κιλά ροπής...
|
Αυτο ειναι πολυ ενδιαφερον.Ελπιζω μονο να μην εχει την τυχη καποιον αλλον αμαξιων.Αληθεια ποιος εκανε την εγκατασταση?