Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από davarisx
Πειρακια λογο οκτανιων του υγραεριου τα ξεχνας.απλα αν θα αλλαξεις το αβανς φυσικα αλλαζει η ροπη και η ιποδυναμη του κινητηρα προς τα πανω και γενικα σαν συνολο λειτουργει πολυ καλυτερα ο κινητηρας.βεβαια παιζει ρολο και ο μαστορας που θα σου φτιαξει χαρτες και αβανς αφου απο λαθος ρυθμισεις στην καλυτερη καις βαλβιδες και στην χειροτερη τρυπας πιστονι(πολυ σπανια).
Επισης λιγο επικινδυνη ειναι και η χρηση του παραλληλου εγκεφαλου αφου το μονο που κανει ειναι να δινει λαθος στοιχεια στον μαμα εγκεφαλο και να μην τον αφηνει να δει καποια σφαλματα.
Ο Ανδριανακης προσωπικα μου ειπε ξεχνα τον παραλληλο για τα συγκεκριμενα αυτοκινητα.επισης και ο Γιαννης εδω(giannisaug)σε 4ΖΖ μοτερ με παραλληλο εκαψε βαλβιδες προφανως απο λαθος config του παραλληλου.
Γενικα η υποθεση προγραμμα ειναι μεγαλη μαγκια αλλα θελει να εισαι μεσα στα ορια.
Οσους γνωστους ρωτησα μου ειπανε Ανδριανακης με κλειστα ματια.
|
Δεν είναι θέμα αν είναι επικύνδυνη ή όχι η χρήση παράλληλου εγκεφάλου.
Είναι θέμα το τι μπορείς να κάνεις. Πχ ο bosch δεν συνεργάζεται με e-manage γιατί όταν συνδέεις τα μπέκ πάνω στον παράλληλο (όλα τα άλλα δουλεύουν) ο bosch τα κόβει οπότε μονόδρομος είναι το πρόγραμμα.
Το αν θα γίνει ζημιά ή όχι είναι θέμα προγραμματιστή. Και κυκλοφορούν πολλοί παπατζίδες εκεί έξω. Ο ανδριανάκης πάντως είναι καλός (όχι ο καλύτερος) αλλά ξέρει τι κάνει.